logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak poprawnie przeprowadzić konfigurację NETBOX Play z ZTE WF380?

Twardyss 13 Maj 2021 21:30 5376 9
REKLAMA
  • #1 19431956
    Twardyss
    Poziom 6  
    Ocena: 1
    Witam.
    Na początek chciałbym się przywitać gdyż jestem tu nowy, za popełnione błędy z góry przepraszam.
    Zwracam się do was z prośba o pomoc w konfiguracji NETBOX Play z ZTE WF830.
    Podłączyłem cały zestaw i... nic.
    Diody zasięgu migają cały czas, status połączenia: rozłączono.
    Po zalogowaniu na router parametry sygnału itd. wszystko jest.
    Napisałem również do warsawoffice(_at_)zte.com.cn z prośbą o smartadmina w wiadomym celu.

PS. Po telefonie do Play totalny opad sił - zero pojęcia, jedynie pan z czatu polecił hardreset i czekać 24h bo router „przetwarza procesy” - nie wiem jaka to prawda.
    PS2. Jestem totalnie zielony i zwracam się do specjalistów w temacie z prośbą o pomoc, wiec nie zdeptajcie mnie na starcie.
    Pozdrowienia
  • REKLAMA
  • #2 19432261
    KOCUREK1970
    Specjalista Sieci, Internet
    Ocena: 5326
    @Twardyss
    Od kogo masz internet, jako to usługa, to karta SIM głosowa czy typowo tylko net?
    Ustawiłeś odpowiedni APN dla tego netu co masz?
  • REKLAMA
  • #3 19432303
    Twardyss
    Poziom 6  
    KOCUREK1970 napisał:
    @Twardyss
    Od kogo masz internet, jako to usługa, to karta SIM głosowa czy typowo tylko net?
    Ustawiłeś odpowiedni APN dla tego netu co masz?

Usługa od play, internet bez limitu GB - użyczenie netbox.
    Czyli sam internet.
    Nic nie ustawiłem bo totalnie nie wiedziałem od czego zacząć :(
  • #4 19432310
    KOCUREK1970
    Twardyss napisał:
    Nic nie ustawiłem bo totalnie nie wiedziałem od czego zacząć