logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Opel Vivaro 2013 - Radio nie włącza się po serwisie

Bzykpch 29 Lip 2021 13:03 3105 10
REKLAMA
  • #1 19540781
    Bzykpch
    Poziom 7  
    Witam
    Bardzo proszę o pomoc. Mam Opla Vivaro 2013r. Jestem aktualnie za granicą do końca sierpnia. Więc trochę problem żeby pozwolić sobie na serwis. Miałem awarię generatora w samochodzie czy jak go zwał. Od razu powiem że jestem laikiem jeżeli chodzi o samochody ale elektrykiem. Po serwisie radio się już nie włączało. A serwis ma wyj.... bo niestety podrzędny. Sprawdziłem (i wymieniłem na nowe) bezpieczniki Radia. Załączam zdjęcie. Czyli bezpiecznik 10A radio z nutką, drugi 15A radio z nutką i bezpiecznik 15A stały plus. Wyciągnąłem także radio i wymieniłem na nowy bezpiecznik 10A w samym radiu. Ale radio nadal nie działa. Wyświetlacz nad radiem pokazuje godzinę (migającą bo przestawioną) i temperaturę. Ale radio się nie włącza. Co może być przyczyną. Kostki z tyłu radia mają ze 30 kabelków więc nawet nie wiem gdzie szukać. Nie mam jak podmienić radia na inne. Załączam zdjęcia. Będę wdzięczny za pomoc.
    Pozdrawiam. Piotr Opel Vivaro 2013 - Radio nie włącza się po serwisie Opel Vivaro 2013 - Radio nie włącza się po serwisie Opel Vivaro 2013 - Radio nie włącza się po serwisie
  • REKLAMA
  • #2 19540988
    cysiekw
    Poziom 42  
    Ocena: 1407
    Bzykpch napisał:
    awarię generatora
    Co to?
  • #3 19541004
    Ireneo
    Poziom 42  
    Ocena: 2456
    Alternator zapewne.Skoro spaliło bezpiecznik przy radio to może ono jest uszkodzone.
  • REKLAMA
  • #4 19541056
    piotrekwoj1
    Poziom 43  
    Ocena: 3377
    Sprawdź czy masz zasilanie na kostkach radia.
  • #5 19542273
    Bzykpch
    Poziom 7