Malaguti crosser cr1 .
Od kilku dni walczę ze skuterem który kupiłem .Skuter stał kilka lat i nie mogłem sobie poradzić z odpaleniem.Wpadłem na pomysł żeby go odpalić z wiertarki,i odpalił!
Teraz nie mogę go wyregulować bo gaśnie.
Podmieniłem stator z kołem magnesowym z innego egzemplaża i jest troszkę lepiej ,da się wytwożyć iskrę kręcąc rozrusznikiem bez wkręconej świecy .Opór na cewce impulsowej jest 220 ohm i na rozruszniku daje jakieś 20V , średnica statora 84mm.Na starym opór jest 113 ohm i daje jakieś 19V , średnica statora 79.Akumulator musi być super naładowany.Stator składa się z czterech cewek i jedna to impulsowa ,wychodzą trzy kabelki ,dwa to ładowanie i prąd ,jeden idzie do cewkomodółu + masa z silnika.
czy kupno nowego statora z kołem magnesowym rozwiąże problem ?
Problem jest w cewce czy kole które się rozmagnesowało ?
Jak czytam to różnie podają ale 30V to chyba minimum.
Czy jak będzie więcej voltów to polepszy się moc iskry ,czy poprostu jak już jest to jest i mocniejsza nie będzie?
Od kilku dni walczę ze skuterem który kupiłem .Skuter stał kilka lat i nie mogłem sobie poradzić z odpaleniem.Wpadłem na pomysł żeby go odpalić z wiertarki,i odpalił!
Teraz nie mogę go wyregulować bo gaśnie.
Podmieniłem stator z kołem magnesowym z innego egzemplaża i jest troszkę lepiej ,da się wytwożyć iskrę kręcąc rozrusznikiem bez wkręconej świecy .Opór na cewce impulsowej jest 220 ohm i na rozruszniku daje jakieś 20V , średnica statora 84mm.Na starym opór jest 113 ohm i daje jakieś 19V , średnica statora 79.Akumulator musi być super naładowany.Stator składa się z czterech cewek i jedna to impulsowa ,wychodzą trzy kabelki ,dwa to ładowanie i prąd ,jeden idzie do cewkomodółu + masa z silnika.
czy kupno nowego statora z kołem magnesowym rozwiąże problem ?
Problem jest w cewce czy kole które się rozmagnesowało ?
Jak czytam to różnie podają ale 30V to chyba minimum.
Czy jak będzie więcej voltów to polepszy się moc iskry ,czy poprostu jak już jest to jest i mocniejsza nie będzie?