logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] jakie głośniki do komputera 2.0/2.1 bluetooth budżet około 500-700pln

boruurob 03 Lis 2021 22:46 747 7
REKLAMA
  • #1 19689254
    boruurob
    Poziom 12  
    Ocena: 97
    chcę kupić nastoletniej córce głośniki do komputera. Córka lubi słuchać muzykę więc powinien to być sprzęt który daje podstawową jakość w tej kwestii. Wydaje mi się, że układ 2.1 jest tu spoko aczkolwiek nie upieram się (nie znam się na tym za bardzo) i być może wybór 2.0 jest lepszy.
    Budżet to 500pln ale jeżeli jest coś trochę ponad to dołożymy.
    Głośniki z racji niedużego biurka lapiej mniejsze niż większe i muszą być bezprzewodowe.
  • REKLAMA
  • #2 19689307
    KSRhaziel
    Poziom 36  
    Ocena: 275
    W jakimś stopniu zależy jakiej muzyki słucha. Aczkolwiek osobiście polecałbym 2.0. Od kilku lat używam Creative T100 - przesiadłem się z T40 i T100 zachwyciły mnie jakością dźwięku. Jedyna rzecz, która mi nie odpowiada to głośniej/ciszejw formie przycisków +/- (pewnie z racji pilota zrobili tak). Bardziej pasował mi "analogowy" potencjometr jak w T40. Ale to kwestia gustu.
  • REKLAMA
  • #3 19689650
    Koolo
    Poziom 18  
    Ocena: 75
    Ktoś porównywał Edifier R1280DB do Creative T100 ?
  • #4 19690668
    boruurob
    Poziom 12  
    wygląd EDiferów nie jest w guście córki. Te Creative T100 wyglądają spoko. JEdyne co mnie zastanawia, że to technologia sprzed 15 lat? Może jednak warto kupić coś nowszego?
  • REKLAMA
  • #5 19691204
    KSRhaziel
    Poziom 36  
    Ocena: 275
    boruurob napisał:
    wygląd EDiferów nie jest w guście córki. Te Creative T100 wyglądają spoko. JEdyne co mnie zastanawia, że to technologia sprzed 15 lat? Może jednak warto kupić coś nowszego?

Ale jaka sprzed 15 lat? Przecież T100 miały premierę 2 czy 3 lata temu.

EDIT