logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Beko DC7130N - suszarka kondensacyjna wyłącza się

leszekbalinski 21 Gru 2021 21:07 1599 6
REKLAMA
  • #1 19775978
    leszekbalinski
    Poziom 2  
    Witam szanowne grono.
    Na wstępie chce powiedzieć, że jestem początkującym w naprawach pralek i suszarek. Mam problem z suszarką kondensacyjną Beko DC7130N. Po włożeniu ubrań normalnie startuje, bęben się kręci, grzać grzeje i po około 10 minutach sama się wyłącza. Ubrania są gorące i jest sporo pary. Gdzie szukać przyczyny?
    Z góry dziękuje za jakiekolwiek podpowiedzi i sugestie.
  • REKLAMA
  • #2 19776279
    freebsd
    Poziom 42  
    Ocena: 2028
    Czy na wyświetlaczy jest sygnalizowany jakiś błąd?
  • REKLAMA
  • #3 19776484
    leszekbalinski
    Poziom 2  
    Na wyswietlaczu nie ma żadnego błędu dodam tylko że to jest taki mały wyświetlacz który tylko pokazuje co robi a czasu nie pokazuje
  • #4 19776712
    freebsd
    Poziom 42  
    Ocena: 2028
    leszekbalinski napisał:
    . Gdzie szukać przyczyny.
    Czujnik wilgotność, zabrudzenie od zewnątrz bębna (zła przewodność na potrzeby czujnika).
  • REKLAMA
  • #5 19777555
    leszekbalinski
    Poziom 2  
    Wszystko jest wyczyszczone czujnik z przodu pod filtrem sprawdzony miernikiem tylko zastanawia mnie jedna rzecz a pare suszarek już naprawiłem takie jak Miele Gorenje LG śle tu się spotkałem pierwszy raz z czymś takim.Z przodu od wewnętrznej strony za filtrem jest jedna cześć przykręcona gdzie są dwie blaszki i dochodzą kable co to jest i czemu ma służyć kable przejście maja bo sprawdzałem czyżby coś z modułem było nie tak.
  • REKLAMA
  • #6 19777836
    mrice
    Moderator AGD
    Ocena: 6904
    leszekbalinski napisał:
    .Z przodu od wewnętrznej strony za filtrem jest jedna cześć przykręcona gdzie są dwie blaszki i dochodzą kable co to jest i czemu ma służyć