logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Fax Panasonic UF-E1 - co oznacza błąd 310 i jak go naprawić?

tomek2010 05 Lis 2005 18:21 1673 2
REKLAMA
  • #1 1958036
    tomek2010
    Poziom 13  
    Ocena: 4
    Witam!

Pomimo że posiadam instrukcje serwisową do tego modelu to nie mam pojęcia co oznacza błąd 310. Bardzo niejasno jest tam to opisane
    Wg. instrukcji obsługi błędy od 300 do 316 to "uszkodzenie silnika drukarki". Objawy są takie: klient w większości wysyła dokumenty i są dla niego istotne potwierdzenia i tak po pierwszym wysłaniu drukuje się potwierdzenie, tak samo po drugim a po trzecim cisza. Zapala się wskaźnik MEMORY i po jakimś czasie ALARM i na wyświetlaczu błąd drukarki 310. Dodam że zdarza się że takie cyrki dzieją się po czwartej transmisji. Pomaga wyłączenie i włączenie zasilania wtedy zaległe potwierdzenie jest drukowane. Nie mam doświadczenia z tym modelem Panasonica i wogóle na Elektrodzie jest mało postów o tym modelu. Wiem że to nieudany model ale musze coś z nim zrobić. Pytanie do kolegów - może ktoś miał z tym do czynienia i wie gdzie szukać przyczyny i na co zwrócić uwagę ?

Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 1963968
    Artonn
    Poziom 12  
    Z tym modelam to można dostać zawału :D powiem tak, raz w miesiącu porządna konserwacja faxu, jak narazie u mnie pomaga.
  • #3 1988738
    tomek2010
    Poziom 13  
    Ocena: 4
    Witam!