Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Logitech Z 340 - da się naprawić?

hhhgg 12 Nov 2005 00:21 1085 4
Altium Designer Computer Controls
    hhhgg
    Level 2  
    Dostałem głośniki Logitech Z 340 (2.1). Miałem je sobie naprawić i z nich korzystać :)

Problem: Subwoofer i jedna z satelit nie grają wcale, a druga satelita gra, ale baaaardzo cicho.

Sądzę, że problem tkwi w jednej z płytek drukowanych. Przy jednej(jedna z satelit) ktoś przede mną grzebał, a druga (jedna z dwóch płytek w subwooferze) jest zalana (?) czymś białym. Nie znam się na tym - opieram swoje domysły tylko na nietypowym wyglądzie płytek.

Słowa nie oddadzą dobrze tego, co widzę :) , więc załączam zdjęcia.

Duża wersja tego zdjęcia jest Tu.

Duża wersja tego zdjęcia jest tu.

Czy da się to naprawić? Czy da się to naprawić samemu? Czy opłaca się to naprawić? Ile by to kosztowało?
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
  • Altium Designer Computer Controls
  • Altium Designer Computer Controls
    hhhgg
    Level 2  
    Kurczę, ta złośliwość rzeczy martwych... :) Kiedy robiłem zdjęcia... zepsuł się aparat :) Przyjmijmy, że wybuchły kondensatory.

1. Da się to naprawić samemu?
    2. Ile kosztowałaby naprawa u elektronika?
    hhhgg
    Level 2  
    Ludzie, zlitujcie się... :)
  • Helpful post
    foxik000000
    Level 29  
    Jeżli wybuchły kondesatory to możesz je kupic w każdym sklepie elektronicznym nawet internetowym.Aby wiedzieć jaki i ile kosztują kondesatory musisz z tych starych odczytać jaką mają pojemnośc która najprawdopodobniej bedzie podana w uF,a także musiz odczytaj ile mają miec V też bedzie to pisało na starym kondesatorze.Cena jednego kondesatora takiego jaki bedziesz potrzebował to moze tak ok.1zł szt.