Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

- Skuter Kingway Swift 50cm³ 4t nie chce odpalić

zak8765 21 Sep 2022 17:36 213 7
  • #1
    zak8765
    Level 3  
    Witam, jestem posiadaczem skuter kingway Swift 50cm 4t ale musiałem wymienić w nim silnik tez 50cm 4t i problem jest taki, że z startera nożnego nie chce odpalić ani z elektrycznego. Silnik kupiłem od znajomego i działał. Teraz silnik też chce zakręcić, nawet gdy na początku go złożyłem odpalił 2 razy ale gdy dodałem gazu od razu gasł. Teraz tez gdy go odpalam ze startera nożnego chce zapalić nawet na pół sekundy się wkręca na wolne obroty i gaśnie. Gaźnik jest nowy wyregulowany, świeca ma iskre, moduł tez sprawny, ale iskrownik w dokupionym silniku miał inne kostki i nie pasowały do kostek które już były w skuterze. I pytanie jest co może odpowiadać za to. Pytam kogos kto sie zna na tym bo sam jestem zielony. pozdrawiam
  • #2
    rafik54321
    Level 29  
    No może jak najbardziej źle dostosowany iskrownik odpowiadać za takie cyrki.

    Czy stary silnik i nowy są takim samym modelem? Wtedy najprościej po prostu przełożyć sam iskrownik. Bo jeśli sugerowałeś się kolorami to bardzo możliwe że właśnie przewody pozamieniałeś.

    Do tego pamiętaj że silniki z zapłonem DC CDI wymagają naładowanego akumulatora by wgl odpalić.
  • #3
    zak8765
    Level 3  
    rafik54321 wrote:
    No może jak najbardziej źle dostosowany iskrownik odpowiadać za takie cyrki.

    Czy stary silnik i nowy są takim samym modelem? Wtedy najprościej po prostu przełożyć sam iskrownik. Bo jeśli sugerowałeś się kolorami to bardzo możliwe że właśnie przewody pozamieniałeś.

    Do tego pamiętaj że silniki z zapłonem DC CDI wymagają naładowanego akumulatora by wgl odpalić.

    myślę ze to nie wina iskrownika ponieważ wczoraj go trochę próbowałem odpalic i nawet odpalił ze 2 razy i ładowanie bylo tylko że tracił moc i gasł. A akumulator naladowany.
  • #4
    web69
    Level 32  
    Czyszczenie i regulacja gaźnika. Sprawdzić luz zaworowy.
  • #5
    zak8765
    Level 3  
    web69 wrote:
    Czyszczenie i regulacja gaźnika. Sprawdzić luz zaworowy.

    zawory ustawione, gaźnik jest nowy i wyregulowany więc wątpię że to ich wina
  • #6
    web69
    Level 32  
    Brak paliwa w komorze pływakowej, uszkodzony zaworek membranowy/nieszczelność przewodów.
  • #7
    zak8765
    Level 3  
    web69 wrote:
    Brak paliwa w komorze pływakowej, uszkodzony zaworek membranowy/nieszczelność przewodów.

    paliwo jest, nie wiem jak z zaworkiem, a przewody są dobre.
    i na dodatek wczoraj na bagnecie zobaczyłem ze mam oleju ponad stan i bagnet pachnie benzyną xD
  • #8
    web69
    Level 32  
    To jaki widzisz problem żeby sprawdzić którędy paliwo dostaje się do oleju? Albo zaworek w komorze pływakowej, lub sam pływak utopiony, albo zawór podciśnieniowy... Zasil gaźnik z butelki i już.