Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

- Skuter Kingway Swift 50cm³ 4t nie chce odpalić

zak8765 21 Sep 2022 17:36 213 7
    zak8765
    Level 3  
    Witam, jestem posiadaczem skuter kingway Swift 50cm 4t ale musiałem wymienić w nim silnik tez 50cm 4t i problem jest taki, że z startera nożnego nie chce odpalić ani z elektrycznego. Silnik kupiłem od znajomego i działał. Teraz silnik też chce zakręcić, nawet gdy na początku go złożyłem odpalił 2 razy ale gdy dodałem gazu od razu gasł. Teraz tez gdy go odpalam ze startera nożnego chce zapalić nawet na pół sekundy się wkręca na wolne obroty i gaśnie. Gaźnik jest nowy wyregulowany, świeca ma iskre, moduł tez sprawny, ale iskrownik w dokupionym silniku miał inne kostki i nie pasowały do kostek które już były w skuterze. I pytanie jest co może odpowiadać za to. Pytam kogos kto sie zna na tym bo sam jestem zielony. pozdrawiam
    rafik54321
    Level 29  
    No może jak najbardziej źle dostosowany iskrownik odpowiadać za takie cyrki.

Czy stary silnik i nowy są takim samym modelem? Wtedy najprościej po prostu przełożyć sam iskrownik. Bo jeśli sugerowałeś się kolorami to bardzo możliwe że właśnie przewody pozamieniałeś.

Do tego pamiętaj że silniki z zapłonem DC CDI wymagają naładowanego akumulatora by wgl odpalić.
    zak8765
    Level 3  
    rafik54321 wrote:
    No może jak najbardziej źle dostosowany iskrownik odpowiadać za takie cyrki.

Czy stary silnik i nowy są takim samym modelem? Wtedy najprościej po prostu przełożyć sam iskrownik. Bo jeśli sugerowałeś się kolorami to bardzo możliwe że właśnie przewody pozamieniałeś.

Do tego pamiętaj że silniki z zapłonem DC CDI wymagają naładowanego akumulatora by wgl odpalić.

myślę ze to nie wina iskrownika ponieważ wczoraj go trochę próbowałem odpalic i nawet odpalił ze 2 razy i ładowanie bylo tylko że tracił moc i gasł. A akumulator naladowany.
    web69
    Level 32