logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Podłączenie konsoli Xbox One do tabletu jako monitora w aucie - adapter USB-C do HDMI

swankyv 26 Paź 2022 22:49 4626 8
REKLAMA
  • #1 20254712
    swankyv
    Poziom 6  
    Ocena: 1
    Witam mam pytanie czy ktoś próbował i czy da się podłączyć konsole Xbox do tabletu żeby działał on jako Monitor dla konsoli ?

Mam tableta z wyjściem USB C tylko ,widziałem adaptery z USB C-HDMI ale nie wiem czy to zadziała ? A chciałem w aucie podłączyć konsole

Do tabletu jako monitora na zagłówek .🤔🤔🤔
  • REKLAMA
  • #2 20254997
    rach_UMK
    Poziom 32  
    Ocena: 396
    Moim zdaniem - Nie.
    Większość właśnie kabli są z USB-C na HDMI. Nie mam zbyt dużego doświadczenia, ale te które do mnie trafiły były d..py.
    A u Ciebie jest odwrotnie, potrzeba z HDMI na USB-C. Dostać je jest trudniej i są raczej jako grabbery, tzn. aby była możliwość zrzucenia na dysk jakiegoś przechwyconego materiału wideo. Tablet jeszcze musiałby to obsługiwać.
    Kiedyś gdy szukałem, to były zabawki, gdzie obraz był przesyłany przez sieć (HDMI-LAN-TABLET),
    Do konsoli? Powyższe wszystkie rozwiązania są do bani. U Ciebie jest wymóg jak najmniejszego opóźnienia w przesyle obrazu, i bez smużeń...
  • REKLAMA
  • #3 20255205
    cysiekw
    Poziom 42  
    Ocena: 1408
    swankyv napisał:
    Mam tableta z wyjściem USB C tylko ,widziałem adaptery z USB C-HDMI ale nie wiem czy to zadziała ?
    Tablet jeśli ma to ma wyjście, możesz go podłączyć jako źródło sygnału, jego obraz przesyłać na projektor lub tv po hdmi. Ty chcesz odwrotnie żeby on służył jako wyświetlacz i niestety takiej funkcji nie będziesz mieć w tablecie.
  • #5 20255262
    cysiekw
    Poziom 42  
    Ocena: 1408
    sanfran napisał:
    Na tym klipie facet twierdzi, że się da
    To nie jest "natywna" obsługa!