logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zbudować subwoofer z 30 cm głośnikiem? Bass reflex czy zamknięta obudowa?

domeloslaw2 15 Lis 2005 20:39 2699 22
  • #1 1993290
    domeloslaw2
    Poziom 11  
    Siemak wszystkim jestem tu nowy i szukam juz 3 dzien jakis info na temat budowy suba owszem jest pare temacikow ale ja nic z nich nie kumam nie wiem co jest lepsze bass reflex czy bass pand jestem totalnym laikiem i prosilbym czy ktos bylby uprzejmy powiedziec mi co i jak z tym .

Wiec tak chcialbym zbudowac skrzynie z 30 cm glosnikiem kupie cos do konca tygodnia powiem wam wszystkie dane bo jescze dokladnie nie wiem co i jak:|

Sprzecik ma byc do sluchania w domu i moze w aucie ale jesli chodzi o bass to mam sprecyzowane wymagania ma myc mieciutki i gleboki taki przyjemny nie koniecznie glosny bo nie chce miec za miesciac eksmisji :D

Budowec bede z 1.5-2 cm plyty wiorowej i wyloze ja w srodeczku chyba filcem chyba ze macie cos lepszego.

Teraz sprawa i prosba do was mozecie mi powiedzic co zrobic najlepiej i jesli cos to skorygowac moje pomysly i piszcie jak dla kapletnego laika

Przepraszam za bledy jak jakies popelnilem :D
  • #2 1993302
    luke666
    Poziom 33  
    Ocena: 119
    Głośnik wstawia się do obudowy nie takiej jak ty chcesz, tylko najodpowiedniejszej dla głośnika, co wynika z jego EBP.
    Pomysł z wyłożeniem filcu jest raczej kiepski, zależy jeszcze jakiej grubości ten filc. Co do głośnika, napisz czym będziesz go napędzał i jakiej maksymalnej wielkości obudowe możesz postawić.
  • #3 1993383
    qscgu
    Poziom 34  
    Ocena: 50
    luke666 napisał:
    Głośnik wstawia się do obudowy nie takiej jak ty chcesz, tylko najodpowiedniejszej dla głośnika, co wynika z jego EBP.[...]