logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Jak uruchomić starą tablicę LED-ową i gdzie znajdę oprogramowanie?

GrzegorzRoki 04 Sty 2023 21:30 654 10
REKLAMA
  • #1 20368036
    GrzegorzRoki
    Poziom 3  
    Ocena: 1
    Witam - posiadam starą tablicę ledową 200x40 cm. Producent : www.tablicęledowe.pl rozstaw diody co 10mm.
    Jak uruchomić starą tablicę LED-ową i gdzie znajdę oprogramowanie?
    Jak uruchomić starą tablicę LED-ową i gdzie znajdę oprogramowanie?

Jestem laikiem i nie wiem jak ją uruchomić, pewnie potrzebne jest do niej oprogramowanie? Wystają z niej 2 kable jeden do zasilania, a drugi do komunikacji z komputerem. Mam prośbę o pomoc jak ją sprawdzić? Czy mogę ją podłączyć pod 230V? i jak zdobyć do niej oprogramowanie? Jak uruchomić starą tablicę LED-ową i gdzie znajdę oprogramowanie? Jak uruchomić starą tablicę LED-ową i gdzie znajdę oprogramowanie?
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 20375028
    GrzegorzRoki
    Poziom 3  
    Dzięki za wskazówkę. Potrzebny jest transformator 12 V 150 wat a ile powinien mieć amperów? W jaki sposób mógłbym tanio kupić oprogramowanie do tej tablicy?
  • REKLAMA
  • #6 20380111
    _jta_
    Specjalista elektronik
    Ocena: 4238
    Dobrze byłoby się upewnić, że to jest zasilacz DC dający napięcie stabilizowane (chyba, że producent każe to zasilać 12V AC) - LED-y mogą działać przy zasilaniu napięciem pulsującym, ale elektronika do ich sterowania może z nim nie działać prawidłowo.
  • #7 20381755
    GrzegorzRoki
    Poziom 3  
    Dzięki za wskazówkę - ten zasilacz z allegro działa i tablica ruszyła - tylko nie mam z nią komunikacji tekstowej. Podłączyłem do niej konwerter
    USB na RS485 lecz to chyba za mało - chyba potrzebny jest specjalny program do komunikacji z nią...
    Załączniki: