logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Szlifierka Bosch GWS 22-230 nie działa po wymianie modułu elektronicznego - sugestie?

hubert283 18 Lut 2023 14:42 1035 4
REKLAMA
  • #1 20445103
    hubert283
    Poziom 5  
    Ocena: 3
    Witam wszystkich. Pacjent jak w tytule. Po diagnozie u domorosłego elektryka naprawiacza zakupiłem moduł elektroniczny bo podobno był uszkodzony. Wymiana łatwa więc sobie wymieniłem. Poskładałem i nadal nic. Nie rusza. Po podłączeniu przewodów "na krótko pod przewody wychodzące ze stojana silnik kręci aż miło. Po podpięciu bez przełącznika ,do modułu startu też nic. Próbówka pokazuje napięcie na obydwu szczotkach. Nie jestem elektrykiem więc proszę o sugestie. Pozdrawiam.
    Szlifierka Bosch GWS 22-230 nie działa po wymianie modułu elektronicznego - sugestie? Szlifierka Bosch GWS 22-230 nie działa po wymianie modułu elektronicznego - sugestie?
  • REKLAMA
  • #2 20445130
    mietek654
    Poziom 29  
    Ocena: 287
    Ten "moduł" wygląda na zwykły softstart, do sprawdzenia wyłącznik.
  • REKLAMA
  • #3 20445234
    Marcinp12
    Poziom 15  
    Ocena: 40
    Hej
    Odepnij biała wtyczkę od wyłącznika podłącz wtyczkę do zasilania zobacz czy jest napięcie miernikiem lub żarówka 230 V nie probówka.
  • REKLAMA
  • #4 20445894
    hubert283
    Poziom 5  
    Ocena: 3
    Po wyjęciu wtyczki i sprawdzeniu żarówką, napięcia nie ma. Ale dopadłem taki sam włącznik od działającej szlifierki i ruszyła. Czyli włącznik do wymiany,ale nie jest to jedyny problem. Podczas pracy na pełnych obrotach jedna szczotka iskrzy niemiłosiernie i się grzeje. Czyli raczej śmietnik ? Szkoda inwestować w złom,który i tak padnie?
  • #5 20445996
    Marcinp12
    Poziom 15  
    Ocena: 40
    Porównaj sprężyny czy są tak samo napięte może dobrze nie dociska szczotki