logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Peugeot 207 1.4 - Wolno rosnąca temperatura, termostat wymieniony, problem wskazówki

Farmer99 07 Mar 2023 21:09 4566 3
REKLAMA
  • #1 20474967
    Farmer99
    Poziom 3  
    Ocena: 1
    Witam!
    "Bujam" się już z moim peugeotem od naprawy do naprawy. Trochę mnie to już męczy... Byłem ostatnio u mechanika z problemem wolno podnoszącej się temperatury. Został wymienony termostat, czujnik temperatury i chyba wentylator czy coś co nim steruje (nie znam się dokładnie). Problem nadal występuje ale jest nieco inny. Po kilku kilometrach jazdy czyli około 5 i kilku minutach jazdy wskazówka w ogóle się nie podnosi (wiem jak to normalnie powinno działać więc coś jest nie tak). Jak pojeżdżę dłużej to wskazówka się podnosi i wskazuje prawie 90 stopni, ale właściwie robi to nagle i trochę skacze. Czasami też jak wyłączę silnik kiedy jeszcze wskazówka się nie podniosła to wyłączeniu i niemal natychmiastowym ponownym włączeniu wskazówka potrafi pokazywać np:70 stopni i potem pomimo jazdy nie rusza się długo z tego miejsca. Jeżeli sugerować się powietrzem z ogrzewania to normalnie tak jak zawsze po chwili i uruchomieniu na zimnym zaraz leci ciepłe powietrze. Macie pomysł co to może być? Czy może być tak, że wszystko z temperaturą jest w porządku a ten wskaźnik jest popsuty? Nie mam już pomysłu i mechanicy chyba też...
    Moja wersja to 1.4 Benzyna 2007 rok 54kw
  • REKLAMA
  • #2 20474983
    Goku30
    Poziom 8  
    Ocena: 23
    Ja bym sprawdził czujnik temperatury ewentualnie wiazke od niego
  • REKLAMA
  • #3 20474985
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #4 20475097
    Farmer99
    Poziom 3  
    Ocena: 1