Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Przepływomierz mazda 626 B577

karlos79 21 Lis 2005 20:23 11591 29
  • #1 21 Lis 2005 20:23
    karlos79
    Poziom 33  

    Witam
    Czy jest możliwa naprawa przepływomierza do mazdy 626??
    Jesli jest to w jaki sposób go rozebrac i gdzie może być usterka?
    Pozdrawiam i dziękuje za podpowiedzi

  • #2 21 Lis 2005 21:53
    Sady
    VIP Zasłużony dla elektroda

    A jest on cały plastykowy bo nie kojarzę :?:



    P.S.

    Proszę nie pisać tematu wilekimi literami, dbajmy o wygląd forum :)

  • #3 22 Lis 2005 08:13
    karlos79
    Poziom 33  

    Witam
    Korpus jest plastikowy, ale do płytki z elektroniką mozna sie dobrać.
    Pokrywa jest mozowana na cztery zatrzaski i dodatkowo uszczelniona jakas masą o konsystencji butaprenu.
    Pozdrawiam
    P.S
    Temat poprawiłem :)

  • #4 23 Lis 2005 10:38
    esesz83
    Poziom 19  

    Wydaje mi sie ze naprawa jest bardzo latwa.
    Wysterczy wymienic urwany element, ktory pelni role czujnika.
    Czy ktos wie co to za element i gdzie go mozna dostac??

  • Pomocny post
    #5 23 Lis 2005 12:18
    Usunięty
  • Pomocny post
    #6 23 Lis 2005 13:14
    palala
    Poziom 23  

    elektrit - spokojnie - tam jest gorący drut

    pozdrawiam

    P.S.

    pewnie chodzi o element znajdujący się w centralnym miejscu w 'lejku'

  • #7 23 Lis 2005 13:50
    esesz83
    Poziom 19  

    No wlasnie elektrit wrzuc na luz !!
    Przypuszczam ze wiesz ze przeplywomierze strasznie sie sypią wiec warto sie zastanowic nad ich naprawą.
    Wystarczy tylko wiedzieć co tam włożyć i gdzie można to znależć.
    Czy mam rozumiec ze to jet termistor??

  • #8 23 Lis 2005 15:42
    karlos79
    Poziom 33  

    Witam
    Własnie dopatrzyłem sie na różnych fotografiach ze ten czujnik w lejku jest wiekszy niz w moim przepływomierzu.
    Wyglada na to że to jest przyczyna awarji.
    Nie mam pojęcia o naprawie czujników samochodowych i dlatego załorzyłem ten temat.
    Jeśli cofnie sie gaz,to czy jest możliwośc uszkodzenia tej ceramicznej płytki - zdmuchnięcia jej?
    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.

  • Pomocny post
    #9 23 Lis 2005 15:45
    Usunięty
  • #10 23 Lis 2005 15:49
    karlos79
    Poziom 33  

    To na bank jest gorący drut.
    W sprawie rocznika musze zasiegnąć jezyka u kumpla.
    Pozdrawiam

  • Pomocny post
    #11 23 Lis 2005 16:24
    esesz83
    Poziom 19  

    Ten drucik (gorący) udlatuje jak idzie wybuch.
    Jest to notoryczne w mazdach.
    Sam ostatnio wymienialem przewlywomierz.

  • #12 23 Lis 2005 16:53
    karlos79
    Poziom 33  

    To mam to rozumieć w ten sposób:
    Jest sobie element w rurce do niego przytwierdzona jest płytka,która w moim przypadku odleciałała tak?
    Ten element który mi został w tej rurce wykazuje rezystancje coś koło 1k.
    Pozdrawiam

  • Pomocny post
    #13 23 Lis 2005 18:09
    Usunięty
  • #14 23 Lis 2005 19:10
    karlos79
    Poziom 33  

    To jest hot film.
    Pozdrawiam

  • #15 23 Sty 2006 22:41
    mtaranti
    Poziom 10  

    ma ktoś pomysł jak naprawić tą przepływke bądź wstawić cokolwiek w miejsce tego elementu tak aby oszukac kompa.
    chodzi głownie o odpalanie auta bo póxniej to kij i tak sie jeździ na gazie
    a moze ktoś sprytny niewiem skąd zdobył schemat lub coś wie wiecej niz tu napisano??
    pozdrawiam

  • #16 24 Sty 2006 09:24
    Stanisław Chwalisz
    Spec od samochodów

    Jeżeli uważnie czytałeś posty to Elektrit podał Ci wszystkie napięcia,wystarczy to zrealizować.

  • #17 25 Sty 2006 22:29
    mtaranti
    Poziom 10  

    tak czytałem uważnie! i według mnie to elektrit pisze o przepływomierzu klapkowym!!! i takiego zdjął charakterystyke. czy może sie myle? ze starszego rocznika.

  • #18 26 Sty 2006 00:11
    ponar
    Poziom 21  

    co do gorącego druta to ponoć element z czujnika temp. się nadaje. Ale nie prubowałem nigdy nie mam na to czasu ani ochoty.

  • #19 26 Sty 2006 07:18
    carcas_2005
    Poziom 13  

    próbowałem chyba z 4 lata temu naprawić taki przepływomierz bo po szrotach krzyczeli za niego prawie tysiąc złotych, ale sie poddałem i kupiłem wreszcie gdzieś za dwie stówki to zdaje sie wyrób mitshubischi. Widziałem ostatnio gdzieś na Allegro wkłady do przepływomierzy, pszukaj tam.

  • #20 26 Sty 2006 08:38
    mtaranti
    Poziom 10  

    carcas_2005 napisał:
    próbowałem chyba z 4 lata temu naprawić taki przepływomierz bo po szrotach krzyczeli za niego prawie tysiąc złotych, ale sie poddałem i kupiłem wreszcie gdzieś za dwie stówki to zdaje sie wyrób mitshubischi. Widziałem ostatnio gdzieś na Allegro wkłady do przepływomierzy, pszukaj tam.

    moze pan napisac cosik więcej jak to był , skąd i gdzie kupiony bo z profilu widze ze naiedaleko mieszkam od pana

  • #21 26 Sty 2006 20:16
    mtaranti
    Poziom 10  

    dziekuje za szczere checi pomocy ale na alegro to ja potrafie szukać. Mnie interesuje jakis patent do zrobienia tanim kosztem. ewentualnie zrobić cos zeby oszukac komputer.

  • #22 26 Sty 2006 20:31
    lukiluk48
    Poziom 11  

    to goracy drut czy wychyłowy może ktoś sie określi dokładnie o co komu chodzi

  • #24 26 Sty 2006 21:51
    lukiluk48
    Poziom 11  

    jest to na tyle delikatne ze nie ma z czego zrobić przeszczepu

    Dodano po 5 [minuty]:

    jest podobno ktoś w puszczykowie k.poznania kto to robi ale wiem to od gazowników ale jak zaczołem drazyc temat to wszyscy nabrali wody w usta swoja droga kto to zacznie regenerować zostanie bogaty! kulczyk 2.Po gazownikach to 60 % awari 1 bum i w najlepszym wypadku 500zł wychyłową zakładałem do toyoty camry za 6800 zł aż mi się ręce trzęsły

  • #25 26 Sty 2006 22:17
    mtaranti
    Poziom 10  

    kij z przeszczepem. Chodzi mi jakie ma parametry ten drucik, moze by tak dobrał cosik np jakis termistorek tak aby komp myslał ze tam cosik jest i widział ze jest sprawny. Bo chodzi mi o to ze komp wariuje głównie przy odpalaniu potem to i tak na gazie sie jeździ. ogólnie to odpalam na gazie bo szkoda rozrusznika aby kręcic ale przy -15 celcjusza to jusz gaz niebardzo a na benzynie tez trzeba kilka razy podchodzić.........a wydatek 500 zł mi sie nie uśmiecha zwłaszcza ze przy odrobinie pecha z kilka dni może być buuuum i co?????????? znowu kasa w błoto

  • #26 26 Sty 2006 22:35
    lukiluk48
    Poziom 11  

    postaram sie w najbliższym czsie coś zmierzyć ale mysle ze może być problem z jego opornością drut szybciej reaguje

  • #27 26 Sty 2006 22:57
    mtaranti
    Poziom 10  

    nie chodzi mi zeby czymś go zastąpic w sensie że bedzie tak samo działał ale chodzi mi o to ze powiedzmy w granicach 1000-2000-3000 obr/min miał podobne bądz zblizone parametry nie koniecznie dokładnie takie same i nie musi mi tu reagowac bo powiedzmy ma ten drut przykładowo przy 1000 obr x kiloomów a przy 2000 obrotów y kiloomów. wtedy zapodam np termistor czy nawet rezystor o sredniej wartości i moze chociaz bedzie zapalał normalnie. przypuszczam ze wartosci rezystancji beda dość małe.
    ogólnie bede wdzieczny za ewentualna pomoc a i moze inni skorzystają
    pozdrawiam

  • #28 01 Lut 2006 14:22
    esesz83
    Poziom 19  

    Ja mam w swoim aucie przeplywomierz b577 i mi to wyglada na hot film a nie hot wire

  • #29 01 Lut 2006 21:57
    skowron
    Poziom 11  

    A może ktoś potrafi podać charakterystykę innych przepływomierzy. Widziałem ceny do chyba skody i VW ok. 200zł. Jeśli by miały zbliżone parametry. W końcu sygnał napięciowy powinno dać się w pewnym zakresie dopasować...

  • #30 04 Lut 2006 22:01
    karlos79
    Poziom 33  

    Witam
    Dostałem informacje od moderatora aby zakończyć ten temat...
    Jeśli chcecie to raportujcie do mederatora....
    Ja temat uważam za zamknięty.
    Pozdrawiam

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME