logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Audio-Technica AT-LP120X USB: Jakie części do słuchania płyt szelakowych 78rpm do 1500 zł?

SzelakowiecJan 30 Kwi 2023 19:20 987 6
REKLAMA
  • #1 20561539
    SzelakowiecJan
    Poziom 3  
    Witam serdecznie społeczność forum elektroda.pl.
    Jestem zainteresowany kupnem gramofonu AUDIO-TECHNICA AT-LP120X USB. Jestem totalnym początkującym w sprawach gramofonowych, chciałbym prosić o radę i informacje, jakie części kupić aby móc słuchać płyt szelakowych (78rpm) . Zależy mi żeby wyszło jak najtaniej, tak do 1500 zł (Nie licząc gramofonu rzecz jasna i wkładki)

PS. wkładkę mam już wybraną, specjalną do płyt szybkoobrotowych

Z góry dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 20562099
    ZbeeGin
    Poziom 39  
    Ocena: 452
    Skoro wkładkę już masz wybraną - być może jest to nawet AT-VM95SP - to do niej przydałby się jeszcze head-shell by ją sobie zamontować i bez ponownych regulacji wymieniać wkładki. Albo szelakową, albo na tą przeznaczoną do współczesnych LP.
    https://www.audio-technica.com/en-eu/turntables/accesories/turntable-accessories/at-hs1
  • REKLAMA
  • #3 20562237
    SzelakowiecJan
    Poziom 3  
    Dziękuje za odpowiedź, potrzebuje zatem jeszcze odpowiedzi jakie głośniki wybrać do 1500zł, aby dało się z nich słuchać muzykę z gramofonu, w przystępnej jakości
  • #4 20562517
    ZbeeGin
    Poziom 39  
    Najpierw powiedz czy masz wzmacniacz, bo sam gramofon go nie posiada. Jeśli tak, to jaki?
    Chyba, że mówisz o kolumnach aktywnych, które nie potrzebują zewnętrznego wzmacniacza.
  • REKLAMA
  • #5 20562721
    SzelakowiecJan
    Poziom 3  
    @ZbeeGin Nie, nie posiadam wzmacniacza
  • Pomocny post
    #6 20566104
    ZbeeGin
    Poziom 39  
    Cóż. Ciężko coś konkretnego zaproponować. Widzę trzy wyjścia: