logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Fotowoltaiczne problemy z falownikiem POW-HVM1 5H-12V

damian1817 18 Maj 2023 13:59 399 9
REKLAMA
  • #1 20585418
    damian1817
    Poziom 3  
    Cześć wszystkim.
    Jestem początkującym w temacie fotowoltaicznych instalacji. Założyłem sobie u siebie w ogrodzie instalacje PV ponieważ nie ma opcji mieć innego źródła zasilania elektrycznego. Kupiłem jeden duży Panel, kupiłem falownik POW-HVM1 5H-12V i podłączyłem 2 akumulatory po 12V. Wszystko podłączone jest jak należy, działa i jestem zadowolony. Problem mam z w/w falownikiem ponieważ trzeba w nim coś naklikac w menu żeby rozpoczęło się ładowanie baterii. Szukałem w internecie i znalazłem wiele różnych opcji, a akumulatory jak się nie ładowały tak się dalej nie ładują. Zastanawiające jest dla mnie tylko odczytanie z falownika danych. PV 0A, PV 43V, PV 0W. Baterie również 0A i 0W ale napięcie 11.8V Dodaje zdjęcia bardzo proszę o pomoc, dlaczego baterie się nie ładują. Fotowoltaiczne problemy z falownikiem POW-HVM1 5H-12V Fotowoltaiczne problemy z falownikiem POW-HVM1 5H-12V Fotowoltaiczne problemy z falownikiem POW-HVM1 5H-12V Fotowoltaiczne problemy z falownikiem POW-HVM1 5H-12V Fotowoltaiczne problemy z falownikiem POW-HVM1 5H-12V Fotowoltaiczne problemy z falownikiem POW-HVM1 5H-12V Fotowoltaiczne problemy z falownikiem POW-HVM1 5H-12V
  • REKLAMA
  • #2 20585433
    DiZMar
    Poziom 43  
    Ocena: 6617
    damian1817 napisał:
    Kupiłem jeden duży Panel, kupiłem falownik POW-HVM1 5H-12V i podłączyłem 2 akumulatory po 12V. Wszystko podłączone jest jak należy, działa i jestem zadowolony.

by w następnym zdaniu już
    damian1817 napisał:
    Problem mam z w/w falownikiem

To zdecyduj się .Jesteś zadowolony ("Wszystko podłączone jest jak należy, działa i jestem zadowolony") czy masz problem?
  • REKLAMA
  • #3 20585443
    damian1817