logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak wgrać BIOS za pomocą programatora WILLEM? Krok po kroku dla początkujących

Talibanczyk 24 Lis 2005 23:43 2864 6
REKLAMA
  • #1 2023778
    Talibanczyk
    Warunkowo odblokowany
    Ocena: 75
    Witam... ma ktos jakies fajne linki, albo materialy, które pozwola mi zapoznac sie z umiejetnoscia programowania BIOS poprzez programator WILLEM??

Jestem kompletnie zielony jesli chodzi o programowanie willemem takze fajnie by bylo krok po kroku??

POzdrawiam
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 2024123
    Talibanczyk
    Warunkowo odblokowany
    Dobra dzieki .. pozrawiam :)

ps. a czy z innymi koścmi biosu tez tak latwo pojdzie np takimi??? co to sa za kostki???
    Załączniki:
    • bx2000.jpg (39.1 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • #4 2024144
    Kolobos
    Spec od komputerów
    Ocena: 10460
    Przeciez ten program do obslugi jest tak latwy w obsludze, ze nie wiem z czym tam mozesz miec problem?
    Wybierasz typ kosci, ustawiasz zworki tak jak masz podane na obrazku i programujesz/kasujesz itd.
  • REKLAMA
  • #5 2024239
    Talibanczyk
    Warunkowo odblokowany
    ==>> KOLOBOS

fakt latwy jest i na razie nie mam z nim problemy biosik sobie zaprogramowalem prwawie intuicyjnie... ale....

Nie lubie takiej sytuacji jak czegos nie wiem... a np. nie wiem do czego sluza te zworki na programatorze?? oraz to biale gniazdko???
    Załączniki:
    • Jak wgrać BIOS za pomocą programatora WILLEM? Krok po kroku dla początkujących will.gif (127.93 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • Pomocny post
    #6 2024279
    gregory_sz
    Poziom 13  
    Ocena: 5
    Witam,
    Skrocony opis poszczegolnych podzespolow jest na stronie: www.programatory.com/
  • REKLAMA
  • #7 2024508
    Kolobos
    Spec od komputerów
    Ocena: 10460
    :arrow: Talibanczyk