logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Usuwanie wirusa Google Custom Search - nieudane próby z ADWcleaner i Farbar Recovery Scan Tool

olabogazorro 07 Gru 2023 22:10 435 14
REKLAMA
  • #1 20851452
    olabogazorro
    Poziom 3  
    Dobry wieczór,
    od paru dni kiedy wyszukuję coś w przeglądarce, pojawiają mi się podpowiedzi wyszukiwań w dziwnej ramce. Z ciekawości sprawdziłam co to i okazało się, że jest to wirus. Mam jednak problem z jego usunięciem. Próbowałam przez ADWcleaner, jednak nie udało się. Widziałam, że inni też mieli taki problem i udawało się go rozwiązać. Dodam, że kompletnie nie znam się na informatyce, komputerach, wirusach itp. Pobrałam Farbar Recovery Scan Tool, ale nie mogę go włączyć. Bardzo proszę kogoś o pomoc!
    Zrzut ekranu z wynikami wyszukiwania Google dla frazy custom search google wirus, pokazujący podejrzane wyniki w białej ramce.
  • REKLAMA
  • #2 20851610
    dt1
    Admin grupy komputery
    Ocena: 8198
    Witaj,
    olabogazorro napisał:
    Pobrałam Farbar Recovery Scan Tool, ale nie mogę go włączyć.

Czy został on pobrany z tej strony? https://www.bleepingcomputer.com/download/farbar-recovery-scan-tool/

Jeśli tak, to jaki jest objaw tego, że nie można go włączyć? Jakiś komunikat może?
    Można spróbować uruchomić system w trybie awaryjnym i wtedy przeprowadzić skanowanie FRST.
  • #3 20853512
    olabogazorro
    Poziom 3  
    Tak, pobrałam z tej strony. Z tą niemożnością uruchomienia chodzi o to, że po prostu kiedy klikam w ten program, przez pół sekundy przy kursorze pokazuje mi się klepsydra, apotem nic się nie włącza. Próbowałam uruchomić jako administrator, nadal nic. Nawet spróbowałam włączyć wersję 32-bitową, chcoiaż mój system jest 64. Może robię coś źle, ale nie wiem co. Spróbuję z tym trybem awaryjnym
  • #4 20853514
    Kolobos
    Spec od komputerów
    Ocena: 10425