logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Opinie o lutownicy transformatorowej Kraft&Dele KD1503 dla początkujących

Slawek637 01 Lut 2024 20:00 387 11
  • #1 20939972
    Slawek637
    Poziom 1  
    Witam.
    Chciałbym nieco pobawić się z lutowaniem i przychodzę z pytaniem, czy lutownica transformatorowa Kraft&Dele KD1503 jest dobra na początek? Jestem początkującym majsterkowiczem, który coś tam podłubie w wolnym czasie. :). Być może ktoś korzysta i może polecić?
    Liczę na porady. Pozdrawiam
  • #3 20940068
    acctr
    Poziom 39  
    Ocena: 1999
    Jeżeli stać Cię na tanie badziewie to bierz, jednak lepiej dołożyć i kupić coś solidniejszego.
    Pomogłem? Kup mi kawę.
  • #5 20941441
    robarek
    Poziom 25  
    Ocena: 161
    Nigdy firmy K&D. To straszny chłam!!
  • #6 20946210
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #7 20946232
    sp3ots
    Poziom 38  
    Ocena: 673
    Witam !
    @Slawek637
    Slawek637 napisał:
    Witam.
    Chciałbym nieco pobawić się z lutowaniem i przychodzę z pytaniem, czy lutownica transformatorowa Kraft&Dele KD1503 .....

A gdzie można kupić groty do tej lutownicy ?
    Wiele razy tu na Elektrodzie były takie pytania zadawane, odpowiedzi nie widziałem.
  • #8 20946261
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #9 20946290
    sp3ots
    Poziom 38  
    Ocena: 673
    Masz rację, do Lutoli sam zrobisz grot, ale do Kraft&Dele KD1503 ?
    Widziałeś grot do tej lutownicy ?
    Pierwszą moją lutownicą około 40lat temu była lutownica podobna do Kraft&Dele KD1503, podobnie miała grot wykonany ze stopniowanego drutu, groty które były w zestawie zużyły się, były trudno dostępne w sklepach i drogie.
    Dlatego nie polecam lutownic z tak zaprojektowanymi mocowaniami grotu.

Polecam drogą lutownicę transformatorową ZDZ LT-75/45W.
  • #10 20946378
    jarek_lnx
    Poziom 43  
    Ocena: 6036