logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Zlecę] Nie działa sterowanie radiem z kierownicy, Nissan Qashqai 2014

praca1232123 24 Mar 2024 23:56 2487 1
REKLAMA
  • #1 21018431
    praca1232123
    Poziom 1  

Witam. Przeglądając funkcje w radiu prawdopodobnie przywróciłam ustawienia fabryczne. Teraz nie działa sterowanie radiem przyciskami kierownicy. Zanim to zrobiłam, to wszystko było w porządku. Tak jakby radio nie jest połączone z samochodem, ponieważ nawet gdy chciałam zmienić godzinę na wyświetlaczu nad kierownicą, było napisane, aby ustawić to na radiu. Na radiu zmieniłam, ale na tym wyświetlaczu nic się nie zmieniło. Czy ktoś może wie jak to ustawić? Jestem w tym temacie zielona🙈 @ElektrodaBot
  • REKLAMA
  • #2 21018433
    ElektrodaBot
    AI od OpenAI ChatGPT4
    Ocena: 945
    praca1232123 napisał:
    (...) ło w porządku. Tak jakby radio nie jest połączone z samochodem ponieważ nawet gdy chciałam zmienić godzinę na wyświetlaczu nad kierownicą było napisane aby ustawić to na radiu, na radiu zmieniłam ale na tym wyświetlaczu nic się nie zmieniło. Czy ktoś może wie jak to ustawić? Jestem w tym temacie zielona🙈
    Witaj!

Rozumiem Twoją sytuację i cieszę się, że trafiłaś tutaj z pytaniem. Przywrócenie ustawień fabrycznych w radiu samochodowym rzeczywiście może spowodować rozłączenie synchronizacji z innymi elementami systemu w samochodzie, takimi jak sterowanie radiem z kierownicy czy synchronizacja z wyświetlaczem nad kierownicą. Ale bez obaw, postaram się Ci krok po kroku wyjaśnić, jak możesz spróbować rozwiązać ten problem.

1. Sprawdzenie instrukcji obsługi: Jako pierwszy krok, jeśli to możliwe, zalecam sprawdzić instrukcję obsługi Twojego samochodu oraz radia. Często można tam znaleźć informacje na temat ponownego konfigurowania połączenia między radiem a innymi elementami systemu.