logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak dobrać uchwyt ścienny do TV Sony KDL-43W805C wykorzystując istniejące otwory?

Domi515 02 Kwi 2024 15:22 267 2
REKLAMA
  • #1 21029248
    Domi515
    Poziom 8  

Witam szanowne grono,

Nie jestem do końca pewien, czy tutaj ten temat powinien się pojawić, jeżeli nie - przepraszam.

Kupiliśmy niedawno mieszkanie, w którym ktoś miał zamontowany telewizor na ściennym uchwycie. Wcześniej nasz TV stał na stoliku RTV, jednak faktycznie układ salonu w nowym lokum kusi do powieszenia telewizora na ścianie.

Niestety, jestem totalnie zielony w tych sprawach i chciałbym poradzić się kogoś, kto się na tym zna.

Na ścianie zostały dziury po uchwycie - zostały wykręcone śruby. Nie chciałbym robić nowych dziur, tylko wykorzystać te istniejące, lecz nie wiem, czy jest taka możliwość i jaki uchwyt można kupić pod taki rozstaw śrub jak na załączonym zdjęciu?

Ściana z czterema otworami po uchwycie telewizyjnym.

Telewizor to Sony KDL-43W805C z 2015 roku.

Co do rozstawu śrub w telewizorze, na stronie Sony jest informacja o jakimś standardzie "uchwyt ścienny (SU-WL450, gł.: 60 mm, gł.: 20 mm)". Na stronie Mediaexpert (archiwalne dane) jest zgodność ze standardem VESA i nic poza tym :(

https://www.mediaexpert.pl/telewizory-i-rtv/t...-sony-led-kdl-43w805c-android-fhd-800hz-3d-tv

Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.
  • REKLAMA
  • #2 21029273
    stanislaw1954
    Poziom 43  
    Ocena: 4624
    Jeśli problemem jest wywiercenie 4 otworów w ścianie, to otwórz sobie np. na allegro stronę o uchwytach ściennych do TV, po czym poczytaj jaki rozstaw mają otwory montażowe i do jakich tv, dany uchwyt się nadaje, albo wybierz się do sklepu na żywo i tam dowiesz się który uchwyt jest do twojego tv odpowiedni i jakie są wymiary otworów na ścianie.
  • #3 21029495
    LeDy
    Poziom 43  
    Ocena: 2917