logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Brak sygnału na monitorach i klawiaturze - Asrock B450M-HDV R.4

palbecki2 12 Lip 2024 21:42 297 5
REKLAMA
  • #1 21152410
    palbecki2
    Poziom 2  
    Komputer odpala się, ale nie włączają się monitory oraz klawiatura.

Dzień dobry, ostatnio została zakupiona nowa płyta główna wraz z procesorem oraz ramem. Po podłączeniu wszystkiego dyski chodzą, karta graficzna się świeci, a chłodzenie procesora działa, aczkolwiek nie ma sygnału na monitory ani klawiaturę. Zauważyłem też, że komputer odpala się tak samo niezależnie od tego, czy kość ram jest włożona.
    Tutaj wszystkie części, które są w komputerze:

Płyta główna Asrock B450M-HDV R.4
    Procesor Ryzen 5 2600
    RAM Kingston 1x8GB 2666MHz DDR4
    Karta graficzna GTX 1050ti 4GB
    Dwa dyski HDD 500GB firmy WD
    Zasilacz FSP350-60EMDN 350W

Jestem nowy w budowaniu komputerów i szczerze nie wiem, co zrobiłem źle, aczkolwiek mam podejrzenie, że płyta może nie czytać ramu.
  • REKLAMA
  • #2 21152438
    dt1
    Admin grupy komputery
    Ocena: 8290
    Cześć.
    Skupiłeś się na tym, żeby było tanio, niestety ignorując zupełnie jakość kupowanych podzespołów.
    Płyta jest z najniższej półki, ale powinna ten procesor jakoś obsłużyć w każdej wersji BIOS.
    Podłącz głośniczek systemowy do płyty głównej i sprawdź, czy piszczy przy starcie.
    Podaj model kupionej pamięci (dokładny).
    Czy masz absolutną pewność co do sprawności zasilacza? Te modele potrafią mieć zdaje się już parę lat na karku.
    Wrzuć zdjęcia wnętrza komputera (dobrej jakości, żeby było widać podłączenia wszystkich przewodów do płyty szczególnie).
  • REKLAMA
  • #3 21152461
    palbecki2
    Poziom 2  
    Niestety wiem o jakości płyty, całość była kupowana bardzo budżetowo z paru powodów.