logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Samsung WW80T734ABHA Nowa pralka stukanie i krzywy bęben podczas wirowania, co robić?

greniu322 20 Sty 2025 13:14 2742 11
REKLAMA
  • #1 21401363
    greniu322
    Poziom 2  
    Ocena: 1
    Witam
    Dzisiaj przywieźli mi i zainstalowali nową pralkę Samsung. Po włączeniu zrobili kalibrację bębna i puścili pranie na pusto, aby się przepłukała z fabrycznego syfu. Wszystko jest ok do momentu wirowania. Słychać stukanie, plus bęben jest wyraźnie krzywy, że tak powiem. Nie znam się na tym zbytnio, ale nie podoba mi się to i teraz pytanie do specjalistów. Czy to się jakoś ułoży z czasem, bo jeśli nie, to wydaje mi się, że to wpłynie na żywotność pralki. Po drugie, czy to jest dobra podstawa do ewentualnej reklamacji? Pozdrawiam

AI: Jaki jest dokładny model pralki Samsung, którą zainstalowano?
    WW80T734ABHA
    AI: Czy podczas instalacji usunięto wszystkie śruby transportowe z pralki?
    Tak, oczywiście
  • REKLAMA
  • #2 21401377
    krakarak
    Poziom 42  
    Ocena: 1842
    Reklamuj. Będzie tylko gorzej. To jest metal, nic się w nim nie ułoży z czasem.
    Nie mogę pojąć dlaczego nie zadano tego pytania osobom, które dokonały pierwszego uruchomienia i wzięły kasę za to ...
    Pralka w czasie wirowania ma tylko szumieć a nie wydawać stuki jak jazda po koleinach.
  • REKLAMA
  • #3 21401382
    stanislaw1954
    Poziom 43  
    Ocena: 4624
    Na prawdę w nowej pralce masz luz? Weź w dłoń kosz(ta część obrotowa) i sprawdź, czy jest luz góra -dół.
  • #4 21401409
    greniu322
    Poziom 2