logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Zawieszanie się Acer Nitro 5 przy instalacji sterowników GTX 1660 TI po formacie

Marcellox24 13 Kwi 2025 00:09 468 25
  • #1 21517178
    Marcellox24
    Poziom 3  
    Witam,

Komputer po wykonaniu formatowania i próbie zainstalowania sterowników do karty graficznej NVIDIA zawiesza się i nie da się nic zrobić. Sytuacja powtórzyła się dwukrotnie.
    Do tej pory brak jakichkolwiek problemów z kartą, przed formatowaniem wszystko sprawnie chodziło. Przed formatowaniem była wymieniana pasta, jeśli to mogłoby wpłynąć jakoś na tę sytuację, ale po wymianie komputer normalnie działał (choć nie odpalałem już żadnej gry, to pewności 100% mieć nie mogę). Bardzo proszę o pomoc, bo jestem trochę zielony w tym temacie i nie mam pojęcia, co mam robić.
    Specyfikacje komputera:
    Acer Nitro 5
    NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti
    Procesor Intel i5-10300H

AI: Jaki system operacyjny i jego wersja są zainstalowane na komputerze po formacie?
    Windows 10 Pro
  • #2 21517220
    KOCUREK1970
    Specjalista Sieci, Internet
    Ocena: 5426
    Marcellox24 napisał:
    Komputer po wykonaniu formatowania

Na początek instalujesz wszystkie niezbędne bazowe sterowniki sprzętowe komponentów, jakie ma komputer.
    Czyli CPU, cmabo, chipset, SATA.
  • #3 21517374
    Marcellox24
    Poziom 3  
    W pierwszej kolejności zainstalowałem sterowniki z Windows Update, a w drugiej kolejności właśnie sterowniki NVIDIA. Czy trzeba właśnie po kolei instalować poszczególne sterowniki w odpowiedniej kolejności? Czytałem też, żeby resetować komputer po każdym zainstalowaniu sterowników?
  • #4 21517522
    KOCUREK1970
    Marcellox24 napisał:
    pierwszej kolejności zainstalowałem sterowniki z windows update,

To są sterowniki, które służą tylko do rozpoznania sprzętu, nic więcej.