logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Optex BXS-AM(W) – jak podłączyć dwie strony czujki na 2EOLNC bez fabrycznej wtyczki?

Dawidix132 07 Wrz 2025 14:51 213 4
REKLAMA
  • #1 21655827
    Dawidix132
    Poziom 2  
    Witam. Jestem dość zielony w tym temacie, uczę się, dlatego proszę o pomoc. Mianowicie mam problem z podłączeniem czujki Optex BXS-AM(W).
    Zależy mi, żeby to działało na parametrze 2EOL/NC.
    Istotne jest też, żeby osobno działały dwie strony.
    Znalazłem jeden schemat na elektrodzie, ale jak podłączam w ten sposób, to jedna strona działa bez zarzutu, a druga pozostaje w sabotażu i jest cały czas w naruszeniu. Czy mógłby mi ktoś pomóc? Zrobić jakiś rysunek? Byłbym wdzięczny. Z góry mówię, że nie mam tej fabrycznej wtyczki EOL.
    AI: Jakie dokładnie rezystory (wartości i sposób podłączenia) zastosowałeś przy podłączaniu 2EOL/NC do obu stron czujki?
    Rezystory 1,1. Centrala Satel Integra
  • REKLAMA
  • #2 21655837
    juan cabrillo
    Poziom 27  
    Ocena: 241
    Musisz rozbić to na dwie linie. Jedna z rezystorem sabotażowym obejmującym styk antysabotażowy, druga (jeśli musi być w DEOL-u, bo ochronę antysabotażoową czujki masz już ogarniętą z pierwszej linii) z rezystorem wpiętym w linię "na sztywno".
    W którym temacie jest tamten rysunek? (bo kiedyś pamiętam popełniałem taki podobny, ale moich rysunków było tu wiele).
  • REKLAMA
  • #3 21655849
    Dawidix132
    Poziom 2  
    Taki schemat był wyrysowany.

Ręcznie narysowany schemat połączeń z etykietami SP, TR, ALL, COM, ALR, TP i podpisem CENTRALA

Dodano po 18 minutach:

>>21655837

Przepraszam, ale nie wiem, co to znaczy „na sztywno”.
  • REKLAMA
  • #4 21655871
    juan cabrillo
    Poziom 27  
    Ocena: 241
    No, to jest mój stary rysunek z tematu https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3603837.html
    Dawidix132 napisał: