logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Gdzie kupić palnik do lampy błyskowej HAMA SF-28 (~70 Ws, E27, stary model)?

betsi 11 Wrz 2025 10:41 303 6
REKLAMA
  • #1 21686881
    betsi
    Poziom 8  
    Cześć, kupiłem stare lampy błyskowe (stroboskopowe) do zdjęć. Jest to model HAMA SF-28. W jednej z lamp jest spalony palnik. Bezpiecznik cały. Pytanie do Was: czy dostanę jeszcze gdziekolwiek palnik tego typu do tej lampy? Zdaje sobie sprawę, że są to stare lampy i zapewne nie produkują już takich palników. Ale może nawet u chinola by się dostało. Jestem kompletnym laikiem w elektryce oraz fotografii i po prostu nie wiem, gdzie i jak szukać czegoś takiego. Po modelu lampy nic nie da się znaleźć (muszą być bardzo leciwe). Ale może miałby ktoś jakiś pomysł? Obdzwoniłem wszystkie sklepy i hurtownie elektryczne w mieście i nikt nie ma czegoś takiego.

Dane techniczne lampy:
    Moc
    ~70 Ws, guide number 28
    przy ISO 100
    Wkręcana w gniazdo E27
    (230 V)
    Wyzwalanie – wykrywacz błysku (slave), przycisk testowy,
    Kontrola gotowości
    Wskaźnik gotowości błysku (ready indicator)

Wnętrze lampy błyskowej HAMA SF-28 z przewodami i suwmiarką mierzącą obudowę
    Lampa błyskowa HAMA SF-28 z widoczną miarką suwmiarki przy obudowie.
    Spalony żarnik lampy błyskowej HAMA SF-28 zamontowany na odbłyśniku.
    Zbliżenie na spalony żarnik w lampie błyskowej HAMA SF-28 z odbłyśnikiem.

Będę wdzięczny za pomoc :)
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 21687217
    elktrod
    Poziom 41  
    Ocena: 1331
    Obdzwoń jeszcze serwisy fotograficzne?
  • REKLAMA
  • #3 21687261
    balonika3
    Poziom 43  
    Ocena: 3656
    betsi napisał:
    nie wiem, gdzie i jak szukać czegoś takiego
    To nie jest żarnik. Szukaj pod nazwą palnik.
  • #4 21687270
    LEDówki
    Poziom 43  
    Ocena: 2543
    Dodano po 1 [minuty]: