logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Nivona 753 – kawa spływa do tacki, nie do szklanki, ekspres nie nalewa napoju

18Beata 27 Gru 2025 18:56 369 6
REKLAMA
  • #1 21791390
    18Beata
    Poziom 9  
    Ocena: 27
    Witam.Problem z expresem do kawy Nivona 753. Mleko spienią, kawę mieli lecz nie wlewa jej do szklanki, tylko do tacki na wodę. Co mogło się popsuć? Jestem amatorem. Po rozebraniu expresu nie widać żadnej usterki, którą można by się zasugerować. Podpowie ktoś? Dziękuję
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 21791424
    ssss
    Poziom 38  
    Ocena: 1778
    1.Zawor drenazowy.
    2 Zaparzacz
  • REKLAMA
  • #3 21791501
    18Beata
    Poziom 9  
    Czy wystarczy powymieniać wszystkie uszczelki, czy cały zaparzacz?
  • REKLAMA
  • #4 21791727
    ssss
    Poziom 38  
    Ocena: 1778
    Raczej uszczelki.
  • #5 21791839
    18Beata
    Poziom 9  
    Uszczelki zewnętrznie wyglądają że są dobre. Myśli Pan że to nie ma znaczenia? Wczoraj po całym przeczyszczeniu wszystkiego w tym ekspresie, poprawy nie było, nawet myślę że gorzej, bo już kawy wogóle nie zaparzyło, tylko sucha kawa poleciała do pojemnika na fusy... Nie czyści również całego końcowego systemu, jak przed awarią... Spróbuję powymieniać te wszystkie uszczelki. Mam nadzieję że się poprawi. Póki co dziękuję
  • REKLAMA
  • #6 21796653
    18Beata
    Poziom 9  
    Dziękuję bardzo. Zawór drenażowy wymieniony na nowy i uszczelki w zaparzaczu. Wszystko śmiga. Kawa pyszna. Dzięki wielkie
  • #7 21796654
    18Beata
    Poziom 9  
    Dzięki sugestii pana ssss, wymieniłam zawór drenażowy na nowy i uszczelki w zaparzaczu. Problem zniknął, kawa pyszna, nawet nie wiadomo dlaczego spienianie mleka również się poprawiło. Dziękuję

Podsumowanie tematu