logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Linde H25 – brak hydrauliki po mrozach, drgania przewodu pompy, jazda działa

Tomibart 06 Lut 2026 21:08 297 8
REKLAMA
  • #1 21831274
    Tomibart
    Poziom 9  
    Ocena: 3
    Witam, szanowne grono. Proszę o pomoc w diagnozie, może ktoś miał podobny problem. Linde H25. Po mrozach, a w zasadzie w trakcie, przestała działać hydraulika (maszt, kierownica). Jazda jest. Słychać brzęczenie z okolic pompy, ale wydaje mi się, że to przewód od pompy do filtra wpada w rezonans, bo czuć ręką dość mocne drgania tego przewodu i filtra. Wygląda mi to na brak przepływu. Jestem trochę laikiem w tym temacie i zwykle ogarnia to serwis. Tym razem jednak bez oględzin chcą zabrać wózek na warsztat, a to pewnie będzie dość kosztowne, więc tu moje pytanie. Może to jakaś błahostka typu zawór przelewowy czy dławik.
    AI: Czy sprawdzał Pan poziom i stan oleju hydraulicznego? Czy olej nie jest zbyt gęsty lub mętny po mrozach?
    Tak
    AI: Czy zauważył Pan jakieś wycieki, zapchany filtr lub inne nietypowe objawy oprócz drgań przewodu i brzęczenia? Może były podejmowane jakieś próby naprawy?
    Nie
  • REKLAMA
  • #2 21831966
    ALIBABA I
    Poziom 33  
    Ocena: 530
    Tomibart napisał:
    Po mrozach, a w zasadzie w trakcie, przestała działać hydraulika
    A wstawil go kolega na jakiś czas do garażu gdzie jest temperatura przynajmniej zero i wzwyż ?.
  • REKLAMA
  • #3 21831998
    Tomibart
    Poziom 9