logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jakie komponenty są potrzebne do budowy amatorskiego radia stereo?

Deras 28 Gru 2005 18:32 4941 12
REKLAMA
  • #1 2123598
    Deras
    Poziom 11  
    Witam wszystkich! Jestem amatorem i jak czytałam wasze posty to jestem pełen uznania...Może to dziwne, ale chce zbudować jakieś amatorskie radio stereo. Chciałbym tylko prosić o jakąś podpowiedź, co trzeba mieć, albo wiedzieć. Wiedzy z fizyki nie mam zbyt obszernej. Jednak chce was prosić o małą pomoc, o ile możecie mi pomóc.
  • REKLAMA
  • #2 2123621
    Dj Gacek
    Poziom 15  
    Ocena: 3
    MAGICZNY PRZYCISK SZUKAJ! Powiem Ci tyle: siedze w tym 2 lata! Wiedze mam niezła, narzedzia też ale dalej sądze ze w.cz. to czary! A posty w takim stylu jak ty napisałeś to kpina! Chcesz nadawać? Ok! Są dwie drogi:
    1.Masz bogatego tatusia co ma dużo kasy na koncesje i sprzet, albo
    2.Będziesz szukał, czytał, czytał i jeszcze raz czytał! I może za 2, 3 lata cos zbudujesz! MOŻE!
    Piraci którzy znają sie na rzeczy (nie mówie o sobie bo i tak twierdze ze sie nie znam) robią naprawde zaje... rzeczy!! Ich sprzety można spokojnie porównać do nadajników z homologacja! Ale przez takich co kupią byle gów.. na allegro, polutują na odczep sie dopał 20W i sieja po eterze cierpią wszyscy, zaczynając na babci która chce posłuchać ukochanego radia skończywszy na prawdziwych piratach!!! Chcesz nadajnik to czytaj! Jak bedziesz myślał ze coś umiesz to pogadaj z jakimś DOBRYM piratem i dalej bedziesz wiedzał, że nic nie umiesz! Amen...
  • REKLAMA
  • #3 2123653
    Deras
    Poziom 11  
    Jejku, przepraszam.
    Nie chciałem żebyś się na mnie złościł.
    Raz jeszcze przepraszam.
    Jeśli chodzi o to, co chcę zrobić to tylko tak, dla siebie. To nie ma być coś na sprzedaż.
    Po prostu tylko się tym interesuje, ale nie chce narażać się prawu...