logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Kody do pilota LG (6710V00090A). Czy jest jakiś program do odczytywania kodów?

bob@ 03 Sty 2006 12:35 3545 5
REKLAMA
  • #1 2141735
    bob@
    Poziom 10  
    Ocena: 7
    witam
    potrzebowalbym kody do pilota LG (6710V00090A). Jest jakis program, za pomoca ktorego mozna je odczytac? Mam irde w komputerze i moze da sie to jakos zrobic?
  • REKLAMA
  • #2 2141842
    fliper_katrill
    Poziom 20  
    Ocena: 28
    Jeśli pilot ten nadaje w RC5 bo przyznam że nie wiem, to jest prościutki programik, ale trzeba zbudować układzik, zaprogramować procek, mieć wyświetlacz alfanumeryczny.Jeśli kolega chce to pomogę , choć przyznaję że trochę zachodu ze zbudowaniem jest , za to układ zawsze się przydaje :)
    Pozdrawiam!
  • REKLAMA
  • #3 2142006
    bob@
    Poziom 10  
    przyznam sie, ze jestem laikiem w sprawach elektrotechniki. Chce sobie zaprogramowac pilot w komorce (mozna podac kody), bo na moim telewizorze nie dziala. Myslalem, ze jest jakis gotowy program do irdy.
    Duzo zachodu z takim urzadzeniem? Ile to moze kosztowac?
  • REKLAMA
  • #4 2142058
    fliper_katrill
    Poziom 20  
    Nic nie wiem na temat Irdy.Może i jest możliwe. Ja rozumiem że kolega chce znać jakie komendy i adresy są poukrywane pod danym przyciskiem pilota... Jeśli jest to pilot od TV kodowany (jak większość) RC5 to sprawa prosta jeśli ma się to urządzenie o którym piszę...jego koszt bez wyświetlacza to około 10 zł z wyświetlaczem LCD najprostszym wydaje mi się że max 35 zł
  • REKLAMA
  • #5 2142099
    bob@
    Poziom 10  
    dokladnie o to mi chodzi. O ile sie nie myle, to grider wyswietla kod. Tylko nie wspolpracuje z irda. Musze zrobic ten czytnik do pluginu.
  • #6 2142216
    fliper_katrill
    Poziom 20