logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć komputer bez wyjścia TV do telewizora z eurozłączem?

gwcr 06 Sty 2006 07:43 2145 3
REKLAMA
  • #1 2151388
    gwcr
    Poziom 11  
    chcę odtwarzać filmy dvd, vcd i podobne ale w telewizorze. Mam kartę bez wyjścia tv, w telewizorze złącze euro, coaxial i wejście na czincze gdzie np podłanczam aparat cyfrowy żeby zobaczyć zdjęcia. Co muszę kupić do komputera i jakie kable żeby filmy obejżeć w telewizji. Proszę o w miare dokładne wyjaśnienia bo na komputerach nie znam się za dobrze.
  • REKLAMA
  • #2 2151412
    GRIN
    Poziom 30  
    Ocena: 205
    Kupić lub Zmontować Konverter VGA>Euroscart
    czyli Z gniazda VGA15pin Karty Graficznej po przez Układy elektroniczne podłączamy się do Gniazda Euroskart w TV Poniżej Schemat Przykładowego Konvertera VGA>Euroskart
    Zaznaczam iż jest to schemat w/w Układu elektronicznego jeden z wielu stosowanych jako Konverter VGA>Euroskart w TV
    Załączniki:
    • Jak podłączyć komputer bez wyjścia TV do telewizora z eurozłączem? VGA do TV Euroscart na 74HC86.jpg (28.71 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #3 2152116
    aandrus
    Poziom 21  
    Ocena: 15
    Troche drożej ale znacznie prościej kupić grafike z wyjściem TV , przynajmniej nie będzie problemu z przełączaniem kabli monitor - TV.
  • #4 2162006
    laqula
    Poziom 12  
    Jeżeli masz laptopa (tak jak ja) na dokładkę ze zintegrowaną grafiką to jest bardzo duże prawdopodobieństwo że ten kabel ci nie zadziała (walczyłem z nim długo).