Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A4 1,9 tdi 97r. problem po kasowaniu inspekcji. PILNE!

emiloc 06 Sty 2006 13:15 8244 25
  • #1 06 Sty 2006 13:15
    emiloc
    Poziom 15  

    Witam
    Problem polega na tym że po kasowniu inspekcji w.w aucie przy pomocy Vac-comu , pojawiła sie usterka 01044- zle zakodowany sterownik J104.
    i zaczeła migać kontrolka świec żarowych, a dokładnie to po ok 30sek po włączeniu zapłonu zaczyna mrugać.
    Wartości jakie wprowadziłem do kasowania (dział LICZNIK) to:
    kanał 05 - 15
    kanał 06 - 30
    kanał 07 - 36
    kanał 08 - 72
    Nie wiem czy są prawidłowe? i czy wogóle to jest przyczyną owej usterki na silniku i mrugającej kontrolki świec żarowych.
    Prosze o pilną porade bo auto na warsztacie i klijet czeka i się piekli...

    Dodano po 42 [minuty]:

    kod błędu 01044 -znalazłem że oznaczać jeszcze może coś takiego:
    -Modół kontroli i transmisji niewłaściwie zakodowany!
    (tylko zastanawiam sie po co mruga ta kontrolka od swiec?)

    prosze dajcie znać jak pozbyć sie tego błedu?

  • #2 07 Sty 2006 00:28
    grzestv
    Poziom 28  

    wygląda że dobrze wpisałęś a kontrolka miga bo sygnalizuje błąd programem vwtool bardzo fajnie i szybko się to kasuje
    napisz jakie masz teraz kodowanie zegarów

  • #3 07 Sty 2006 10:06
    emiloc
    Poziom 15  

    tzn.??? o co chodzi z tym kodowaniem zegarów? Zrobiłem coś nie tak z tą inspekcją?

  • #4 08 Sty 2006 16:05
    emiloc
    Poziom 15  

    Drodzy koledzy , czy naprawde nikt nie może mi pomóc w usunięciu w.w usterki? Wszelkie sugestie w tej sprawie mile widziane.

  • #6 08 Sty 2006 21:29
    altronik
    Poziom 14  

    vagiem nie wolno się bawić to nie jest zabawka tylko narzędzie

    pozdrawiam !!!!!!!!!!

  • #7 08 Sty 2006 22:36
    emiloc
    Poziom 15  

    altronik -dzieki za pomoc.... -jak masz głupio coś pisać to lepiej nic nie pisz -może też kiedyś bedziesz miał problem i będziesz liczył na pomoc i co w tedy??? To jest forum gdzie ludzie sobie na wzajem pomagają w miare możliwości.
    Jest problem, nie wiem czy z mojej winy czy to czysty przypadek, nie znam tej usterki tj.-01044 - nie wiem jak sobie z nią poradzić, więc pytam sie o pomoc na forum, może ktoś zna tą usterke i wie jak się jej się pozbyć...
    Pzdrawiam.

  • #8 08 Sty 2006 23:35
    grzestv
    Poziom 28  

    po połączeni z sterownikem będziesz miał podane kodowanie sterownika
    t.j. 5 cyfr zaczynających sie od 0
    podaj je i jakie ma auto wyposarzenie to postaram ci pomódz
    pozdro:idea:

  • #9 09 Sty 2006 09:25
    emiloc
    Poziom 15  

    Ok. grzestv. Tylko mi powiedz w co konkretnie mam wejść w VAG-COMIE- czy w pozycje silnik, licznik czy w coś innego żeby odczytać ten numer?
    Jeśli chodzi o wyposażenie to: C.Z, el.szyby przód, klimatronic,el.lusterka.

  • #10 09 Sty 2006 20:37
    stefano11
    Poziom 21  

    Wjakim kompie masz tą usterkę ?
    Jeśli chodzi o kodowanie to musisz podać kodowanie sterownika J104 wchodząc w niego i w Vag Com będziesz miał u góry w okienku numer kodu.

    Dodano po 2 [minuty]:

    Muszę jeszcze sprawdzić czy wpisałes w dobry kanał te wartości.

  • #11 09 Sty 2006 21:04
    emiloc
    Poziom 15  

    stefano11 -usterka wystepuje przy diagnozie 01-SILNIK (dziwie sie wiec dlaczego wystąpił problem gdyż zmiany robiłem w 17-LICZNIK)
    Pytanko: co to wogóle za sterownik ten J104 i jak w niego wejść Vagiem w celu ustalenia owego kodowania?

  • #12 11 Sty 2006 13:51
    emiloc
    Poziom 15  

    Jestem ponownie...
    I widze że ciężki przypadek mi się przytrafił z tą usterką :cry:
    Prosze szanownych kolegów o wszelkie sugestie w tej trudnej sprawie...
    Bo jak tak dalej pujdzie to klijenta czeka albo serwis (koszty) albo będzie cza wyjąć żarówke z kontrolki świec żarowych(amatorszczyzna)...

  • #14 11 Sty 2006 21:56
    emiloc
    Poziom 15  

    Ok. bryglu
    emiloc(malpa)interia.pl

  • #15 12 Sty 2006 01:29
    adamosk
    Poziom 15  

    tak trochę obok tematu - inspekcja w tym aucie kasowana jest rowniez przy pomocy 2 przyciskow na liczniku - duzo szybciej, sprawniej i bezpieczniej :)
    powodzenia - z tego co czytam jutro bedzie po klopocie :)

  • #16 12 Sty 2006 01:34
    grzestv
    Poziom 28  

    tak ale dopiero od 98r a tu mowa o 97r to tylko vagiem
    pozdro.

  • #17 11 Lut 2006 09:06
    golfir
    Poziom 10  

    ta operacje da sie wykonac na liczniku jak cos podaj maila to ci podesle.pozdro

  • #18 11 Lut 2006 09:24
    romoo
    Użytkownik obserwowany

    ==>golfir Tak mam A4 diesel 96' i nie znam sposobu na skasowanie inspekcji przyciskami od zegarka i licznika.

  • #19 12 Lut 2006 19:46
    adamosk
    Poziom 15  

    a4 juz od 96rma przyciskifunkcyjne na zegarach kombinacja jest prosta , z tym ze vagiem mozna wydlużyc czas i dystans do nastepnego zaswiecenia.
    W A6 rzeczywiście do 97 roku tylko VAGiem

  • #20 12 Lut 2006 19:47
    romoo
    Użytkownik obserwowany

    To znaczy znam sposób z przyciaskami i stacyjką wg INSPEKTORA ale nie działa!

  • #21 14 Lut 2006 09:38
    adamosk
    Poziom 15  

    ja w tym roczniku A4 kasowalem bez problemu przyciskami.
    ale moze są wyjątki :) - tego nie wiem.

  • #22 15 Lut 2006 12:56
    szogun0
    Specjalista grupy V.A.G.

    Nie działa przy wydłużonych okresach inspekcji czyli 15 tys. km.
    W vwtool jest prosty 1 przycisk do kasowania inspekcji w takim A4, wiem bo wielokrotnie używałem w mojej.

  • #23 20 Lut 2006 17:36
    emiloc
    Poziom 15  

    Witam...
    Troche drodzy koledzy odbiliśmy od tematu zasadniczego..., czyli co z tą mrugającą kontrolką świec żarowych i z tą usterką ?
    Jak sprawić żeby przestała mrugać, co z tym niby źle zaprogramowanym sterownikiem czy da się jakoś pozbyć tej usterki vagcomem ?
    Prosze o pomoc bo problem jest nadal.
    A jeszcze jedno jeśli faktycznie jest jakiś inny sposób kasowania inspekcji niż vagiem (choć mi nic na ten temat nie wiadomo, myślałem że w tym roczniku to tylko Vagiem i według tych parametrów o których pisałem w temacie- chyba że są nie prawidłowe i ztąd cały problem) to prosze o szczególy na przyszłość.

  • #24 25 Lut 2006 20:20
    emiloc
    Poziom 15  

    Drodzy koledzy czy naprawde nikt nie może mi pomóc w tym temacie?
    Prosze chociaż potwierdzić czy prawidłowe wartości wprowadziłem do kasowania inspekcji... żebym wiedział w przyszłości co wprowadzić.

  • #25 30 Gru 2007 16:40
    godzo
    Poziom 2  

    kanał 5 kanal 10 wartosc 12
    kanal 6 24
    kanal 7 12
    kanal 8 000
    kanal 10 12
    kanal 11 240
    kanal 12 361
    w zaleznosci na il dni i jaki przebieg chcesz skasowac inspekcje pozdro

  • #26 30 Gru 2007 21:52
    szogun0
    Specjalista grupy V.A.G.

    Nie da rady. Zapomnij lub tkwij w marzeniach dalej.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME