Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

POMOCY - Instrukcja Obsługi Webasto THERMO TOP C

tata_jagody 06 Sty 2006 22:30 58048 9
  • #1 06 Sty 2006 22:30
    tata_jagody
    Poziom 10  

    Witam

    Posiadam w swoim nowo zakupionym samochodzie WEBASTO THERMO TOP C - działa extra.

    Tylko mam mały kłopot, a mianowicie nie mam pojęcia jak zaprogramować włączenie na czas.

    Jeżeli ktoś ma wiedzę na temat obsługi programatora to bardzo będę wdzięczny za pomoc.


    Pozdrawiam Piotr

    1 9
  • #2 07 Sty 2006 10:10
    RZezniol
    Poziom 17  

    Nie wiem jaki masz sterownik czasowy do tego webasto ale...

    U mnie jest tak ...
    Guzukiem SET wybierasz program ( u mnie 1 z 3)
    Po wybraniu programu ustawiasz strzałkami <,> godzine.
    po ustawieniu godziny nic nie naciskasz czekasz az godzina zniknie.
    Jak godzina zniknie wyswietlacz powinien się swiecic i wyswietlac cyferkę programu ktory bedzie realizowany.

    Pozdro RZezniol

    3
  • Pomocny post
    #4 07 Sty 2006 14:53
    RZezniol
    Poziom 17  

    Masz dokłanie ten sam sterownik co ja :)

    Pozdro RZezniol

    3
  • #5 07 Sty 2006 23:24
    tata_jagody
    Poziom 10  

    Mam jeszcze trzy pytanka:

    - jaki jest czas grzania od momentu włączenia się webasta ?

    - czy można jakoś ustawić długość grzania ?

    - czy można ustawić dwa czasy włączenia się np. jeden o 7:00 a drugi
    10: 15

    Dzięki wielkie za odpowiedzi.

    Programować już potrafię. Działa bez zarzutu.


    Pozdrawiam Piotr

    5
  • #6 07 Sty 2006 23:42
    ponar
    Poziom 21  

    Właśnie mnie też ciekawi czas grzania moje chodzi ok5 min i się wyłącza i nie wiem czy padni.ęte czy co?

    2
  • #7 07 Sty 2006 23:55
    tata_jagody
    Poziom 10  

    U mnie od włączenia działa ok.40 - 60 min.

    Dokładnie nie mierzyłem.

    1
  • #8 08 Sty 2006 10:03
    RZezniol
    Poziom 17  

    Zależy od temperatury zewnetrznej u mnie przy silniku 1.8 ( ogrzewam cały mały obieg wody w silniku + nadmuch powietrza wewnątrz pojazdu 2 bieg) Opel Vectra A.
    To przecietnie czas pełnego cyklu to 25 - 45 min ( -10 stopni) moje webasto ma 5 kW mocy grzewczej.

    ponar z tym czasem 5 min to masz wyraznie cos nie tak najprawdopodobniej webasto ci się nie "rozpala" nie jestem specjalista w tej dziedzinie ale albo masz uszkodzoną "świeczke" albo pompke dozujacą paliwo (sprawdż czy na wydechu leci ci ciepłe powietrze) chyba rze jest jeszcze jakis czujnik wystepowania płomienia i on jest uszkodzony.

    Z tego co mi sie wydaje czas grzania webasta zalezy od temperatury z jakiej startujesz i do jakiej chcesz dociagnąć. Z tym ze temperatura koncowa jest ustawiona w urządzeniu sterowania samego webasta a nie sterownka czasowego. Ingerencja raczej wątpliwa.
    Sterownik ten ma treż jedna wade po wymuszonym grzaniu recznie ( guzik z płomieniem) webasto wykonuje jeden pełny cykl grzania i sie wyłacza niestety nie działa jak centralne ogrzewanie :(.


    Pozdro RZezniol

    1
  • #9 08 Sty 2006 12:20
    ponar
    Poziom 21  

    moje webasto rozpala normalnie chwilę chodzi i gaśnie.

    3
  • #10 28 Lis 2006 16:47
    tata_jagody
    Poziom 10  

    Dzieki za wszystkie podpowiedzi !!! Na tym temat kończę!!!

    2