logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak uzyskać kolorowy obraz z dekodera EchoSTAR Polsatu na starym TV Funai?

TomLib 07 Sty 2006 17:47 8650 9
REKLAMA
  • #1 2156461
    TomLib
    Poziom 19  
    Ocena: 119
    Witam,
    kolega kupił teraz CyfrowyPolsat i ma dekoder firmy EchoSTAR. Nie ma on wyjścia antenowego, więc musze go spiąc przez EURO z TV. Telewizor jest dosyc stary Funai i pod podłączeniu dekodera obraz jest czarno-biały! Czytalem ze moze pomoc zmiana systemow nadawania (PAL/NICAM itd.). Niestety tuner nie oferuje takiej opcji! :( Czy dałoby radę przerobic ten kabel żeby obraz było kolorowy? Wiem, że dla wielu z Was to głupie pytanie ale jestem w tym zielony (jakies iluminacje...) :P

P.S. Prosze uwzglednic że załączanie AV w tv odbywa sie napieciem w EURO (ale nie wiem po ktorym styku).

Prosze najlepiej o jakis gotowy schemat bo jak pisze jestem zielony w tych sprawach. Z góry dzięki

TomLib(_at_)wp.pl
  • REKLAMA
  • #2 2160619
    TomLib
    Poziom 19  
    naprawde nikt nie wie ??? NIE WIERZE !!!
  • #3 2160668
    DiZMar
    Poziom 43  
    Ocena: 6637
    Oto rozpiska złącza EURO (Scart). Chyba masz usterkę w TV. Aby to sprawdzić podłącz dekoder pod inny TV. Jeżeli w innym też będzie cz.b. to coś z dekoderem a jeżeli kolorowy to z TV.
    1 - wyjscie sygnalu AUDIO kanal prawy
    2 - wejscie sygnalu AUDIO kanal prawy
    3 - wyjscie sygnalu AUDIO kanal lewy
    4 - masa wejsc i wyjsc sygnalów AUDIO
    5 - masa sygnalu B
    6 - wejscie sygnalu AUDIO kanal lewy
    7 - wejscie i wyjscie sygnalu B
    8 - przelaczanie zródel calkowitego sygnalu VIDEO
    9 - masa sygnalu G
    10 - wolny
    11 - wejscie i wyjscie sygnalu G
    12 - wolny
    13 - masa sygnalu R
    14 - wolny
    15 - wejscie i wyjscie sygnalu R
    16 - wejscie i wyjscie sygnalu wygaszania RGB
    17 - masa wyjscia sygnalu VIDEO