logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Medion MD1772A - monitor nie włącza się, dioda nie świeci, brak zasilania?

Adsum 09 Sty 2006 12:22 1374 5
REKLAMA
  • #1 2162257
    Adsum
    Poziom 11  
    Witam
    Mam monitor Medion MD1772A po włączeniu nic nie działa, nic nie słychać, sprawdziłem bezpiecznik i jest dobry, co może być powodem tej awarii?? Dioda monitora się nie świeci wiec cos jakby nie było zasilania, nie wiem nie znam się proszę o rade
  • REKLAMA
  • #2 2162550
    gart62
    Poziom 31  
    Ocena: 44
    Witaj!
    Może być uszkodzone: przewód sieciowy, gniazdo sieciowe, filtr sieciowy, wyłącznik, zasilacz itd (w takiej kolejności). Przewód można sprawdzić bezpośrednio a resztę po rozebraniu monitora.
    Jeśli się nie znasz to oddaj go do naprawy fachowcowi.
    Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #3 2162742
    ogryz
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 134
    Witam!
    Jeżeli masz miernik to sprawdź czy masz ok 300-320V na tym wielkim elektrolicie po stronie pierwotnej przetwornicy. Jeżeli jest to możesz spróbować wymienić elektrolity po pierwotnej i porawić zimne luty.

Jednak:
    gart62 napisał:
    Jeśli się nie znasz to oddaj go do naprawy fachowcowi.

Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #4 2162941
    Adsum
    Poziom 11  
    Sprawdziłem na kondensatorze jest 320V wymieniłem elektrolity, ale nadal to samo.
    Jeśli dobrze pamiętam z lekcji to jest tam tranzystor kluczujący czy on może być przyczyna awarii??

Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #5 2165939
    gart62
    Poziom 31  
    Ocena: 44
    Witaj!