logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zaprogramować procesor AT90S2313? Schemat programatora dla początkujących

Stasiu z NH 24 Kwi 2003 11:39 2202 8
REKLAMA
  • #1 196464
    Stasiu z NH
    Poziom 12  
    Mam pytanie.
    Jak się programuje w.w. procesory?Prosiłbym o schemat programatora do nich. W tym temacie jestem zielony :)
  • REKLAMA
  • #2 196498
    macko.w
    Poziom 11  
    Ocena: 6
    Ja osobiście używam at-prog (schemat-sercon2-mini.gif i program w zalaczniku). Tez nie jestem orłem, dopiero cos próbuje. Ten mi sie spodobał bo jest prosty i co najważniejsze od razu bez problemu zadziałał.
    pzdro
    Macko
    Załączniki:
    • at-prog.zip (122.59 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #3 196501
    waldix

Poziom 18  
    Ocena: 21
    mam programator do niego dosłownie na trzech rezystorach i wtyczce LPT niestety jeszcze go nie testowałem i nie wien czy działa ale chyba warto go wypróbować bo koszt wykonania jest zerowy a do tego obsługuje wiekszość procków z rodziny 90sXXXX. Oczywiście po drobnym przerobieniu układu połączeń. Daj maila to ci podeśle.
    Konto firmowe:
    Serwis RTV
    Aleja Pokoju 11, Sieradz, 98-200 | Tel.: 500 XXX XXX (Pokaż) | Strona WWW: http://www.serwis.cba.pl
  • #4 196592
    Yoshi_80
    Poziom 21  
    Ocena: 9
    Ja urzywam programatorka jaki był pokazany w EdW 11/2002 .
  • #5 197933
    rzuber
    Poziom 20  
    Ocena: 19
    Najprościej użyć programatora ISP i programu BASCOM AVR.Polecam przewertowanie ostatnich numerów EdW i odwiedzenia strony internetowej www.edw.com.pl
  • REKLAMA
  • #6 198136
    Nemo
    Poziom 31  
    Ocena: 72
    A może zastosować Yaap'a? Programuje wszystkie AVR'y włącznie z ATMega, poza tym jest banalnie prosty. Soft znajdziesz w necie za darmo i ciągle jest uaktualniany. Polecam.
    Pozdrawiam.
  • #7 198511
    Goldenboy