Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

PEUGEOT 306 - PILOT I CZUJNIK NA PODCZERWIEŃ nie działa

23 Sty 2006 20:20 4687 9
  • Poziom 10  
    Witam mam peugeota 306 95' mam pod sufitem czujnik na podczerwień oraz oryginalny pilot do niego (pilot oraz czujnik mają takie same nadrukowane na karteczce numery tzn ze pasuja do siebie) który niby wysyla sygnal (włącza się czerwona dioda) ale nie dochodzi do czujnika. Gdzie jest problem? co jest nie tak? byłem u elektronika i tyle mi sprawdził, że wszystko działa - jak coś tam zwarł przy czujniku to c.zamek się zamknął, więc wiem że układ jest OK ale co zrobić z pilotem albo może czujnikiem? jak to sprawdzić gdzie diabeł siedzi??? PROSZĘ O POMOC jestem laikiem!!! PEWNIE SIĘ NIEŹLE ZAŚMIEJECIE ALE MOŻE COŚ W TYM BYĆ! mam takie dziwne kino domowe, które reaguje na wsztstkie urządzenia na podczerwień (wszystkie piloty od tv, dvd, wieży itd. - tzn. miga, reaguje dioda kontrolna kina domowego znaczy działają piloty) ale kiedy przybliżam pilota od samochodu nie miga ani nie daje zadnego znaku (czyli jakby kino domowe :) nie wykrywał sygnału) Czy to ma jakiś związek, na podstawie tego można powiedzieć że to pilot nawalił?:?:?

Moderowany przez Sady:

Nie piszemy temat i postów z Caps Lock'iem.
    Po co tyle ozdobników.

• Poziom 18  
    w sumie jak sterowanie nie dziala i masz taki tester ze wylapuje wszystkie piloty a tego akurat nie widzi to mozna wnioskowac ze pilot jest uszkodzony. Jesli dioda w pilocie miga a nie nadaje to rozbierz ten pilot i szukaj w okolicy diody podczerwieni - moze sama dioda padla, moze byc tam tranzystor sterujacy nia i cos w jego obwodzie a moze byc np. zimny lut co czasami sie zdarza.
  • Poziom 17  
    Pilota możesz sprawdzić za pomocą aparatu cyfrowego z monitorkiem lub kamerki internetowej . Być może Twoje kino domowe nie reaguje na ten nadajnik.
  • Poziom 17