Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Satelitarny odbiornik cyfrowy Ferguson AF 5018 UCI PLUS

ewdar 28 Sty 2006 13:03 4912 4
  • #1 28 Sty 2006 13:03
    ewdar
    Poziom 14  

Witam ! zwracam się z prośbą aby ktoś mi doradził:
    otóż zamiaruję się zakupić taki obiornik satelitarny ale nie wiem czy będę mógł oglądać np. TVP 1,2 Polsat lub jakieś programy tematyczne ( National Geo, Animals itp.) słyszałem że musi być jeszcze jakaś karta do odbioru ale czy np. bez tej karty też będę coś odbierał czy nic?
    Proszę mi doradzić bo jestem zupełnie zielony w tym temacie.
    Czytałem troche pod tym adresem ale nie wiele mogę tam zrozumieć jeżeli chodzi o parametry oraz ew. jaką kartę muszę kupić ??? czy będę musiał podpisywać jakieś umowy lub abonament???

http://antenysatelitarne.pl/c_product_info.php/cPath/1/products_id/100035

• #2 28 Sty 2006 13:25
    bogdan5
    Poziom 17  

bez karty będziesz odbierał wszystkie programy FTA czyli ogólnodostępne niezakodowane polskich kilkanascie ale bez tp1 itp2 . Te i inne sa w ofercie cyfry + najtańszy abonament 24 zł poczytaj na ich stronie. jeśli zmienisz oprogramowanie na edukacyjne to dojdą inne ciekawe programy ale musisz więcej poczytać .

• #3 28 Sty 2006 14:35
    ewdar
    Poziom 14  

Jeszcze jedno pytanko odnośnie tego tunera Ferguson j/w czy kupując jego będę mógł odbierać równierz cyfrowy Polsat? jeżeli zakupię taką kartę dostępowa? bo jak się domyślam Cyfrę + będę odbierał bo niby obsługuje tą platformę ten tuner. Pozdrawiam

• #4 28 Sty 2006 15:43
    automatyk
    Poziom 14  

Pakietu Cyfrowy Polsat na AF5018CI Plus nie odbierzesz. Do tego potrzebny jest tuner z Nagra rozprowadzany przez Cyfrowy Polsat + karta Nagra 2 Alladin.
    Pozdrawiam

• #5 07 Sie 2006 17:53
    ewdar