logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zdjąć sim-locka z Mitsubishi Trium MT-050 Mars? Szukam skutecznego sposobu

martocho 07 Maj 2003 18:41 3073 17
REKLAMA
  • #1 203047
    martocho
    Poziom 17  
    Ocena: 10
    Witam .
    Szukam programu lub sposobu na ściągnięcie sim-locka z tego modelu .
    Nie mogę znaleść niczego co by zadziałało . Ktoś mnie oświecił że aby zdjąć sim-locka z tego modelu trzeba wgrać Eeproma , ale czy to prawda ? . Nie mam żadnego doświadczenia z tym telefonem . Bardzo proszę o pomoc .
  • REKLAMA
  • #2 203234
    tedi
    Poziom 12  
    Proszę :D
    Załączniki:
    • AllMitsuUnlocker.zip (187 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • #3 203937
    martocho
    Poziom 17  
    Ocena: 10
    Bardzo dziękuję za program , ale on nie chce działać z moim telefonem .
  • REKLAMA
  • #4 204216
    Tom3k74
    Poziom 16  
    Ocena: 9
    raczej próbuj zczytać kod odblokowujący program sie chyba nazywa Eclipse po unlocku moze nie wstac
  • #5 204237
    Telex
    Poziom 28  
    Ocena: 99