Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Centralka zamka w civic`u `96 wer. Angielska

06 Lut 2006 15:28 12994 30
  • Poziom 13  
    Witam wszystkich

    jako amator chcialem sobie zrobic w aucie honda civic `96 1,5Vtec-e 5D sterowanie centralnym zamkienm przez pilota(wygoda)
    Kupilem na allegro strownik z 2 kluczykami(nienajtanszy bo za 87zł)

    nastepnie dowiedziem sie ze zekomo mam sterowanie impulsem 12V+
    ze niby musze znalesc 2 przewody bialo-czerwony i zolty-czerwy.
    udalo mi sie je znalesc pod deska (ale roboty).
    szukalem wyprowadzenia z kolumny drzwi kirowcy czyli lewych... podpiolem sterownik i zaczely mi dzialc troszeczke silniczki tylnych drzwi i chyba od pasarzera(nie wim dokladnie bo nie moglem podsluchac)

    wiec zaczolem dalej szukac okazalo sie ze te przewody nie wychodza centralnie z drzwi kierowcy , wiec szukam dalej znalazlem kolejne 2 przewody(rozne kolory) na ktorych po zamknieciu zamka mialem 12V caly czas i analogicznie po odtwarciu zamka na drugim przewodzie

    podpiolem sie pod jeden sterownikiem i centralny zamek po pewnym casie przestal dzialc ...

    sprawdzilem wszystkie bezpieczniki i nie ma spalonych .. ten od centralki dziala bo jak go wkladami to slychac jak zamki reaguja

    chyba musze zobaczyc c oo z ta centralka i tu pytanie czy szukac i gdzie

    co oooo robic pomuszcie ..... tak to jest jak chce sobie pomoc i ulatwic zycie ...!!!!!!!!!

    z gory wielkie dzieki za pomoc sory za dlugi opis
  • Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 13  
    oki
    chociz koles mowil ze wystarczy podlaczyc sie pod dwa przewody i bedzie gitessss

    a tu jednak dodatkowy zakup

    aaaa i najwazniejsze dlaczego w takim razie nie dziala centralka , cholera co ja tam skopalem pomocy !!!!!!!
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 13  
    oki zaraz skocze i poszukam , mam nadzije ze sie dobrze ja wyciaga .... oby, juz mam dosc tej ciasnoty w tym aucie (to pewnie te japonciki takie male i im to odpowiada w sam raz .... male zołtk.....hehe)... oki lece ..napisze jak mi poszlo

    Dodano po 2 [godziny] 31 [minuty]:

    oki poddaje sie jak to moze tam wygladac

    wzdlóż kolumny kierownicy jest od zajeb..... kabli i kupe przekaznikow i wtyczek podobnej wielkosci

    nie wiem dokladnie czy cos jest za deska z bezpiecznikami ale tak jak patrzylem a w zasadzie namacalem to same wtyczki od kabli

    znalazlem jedynie cos pod nazwa(PEKTRON RELAY ASSY MAIN) ale w srodku byly jakies sprzezone cewki lub przekazniki

    moze jakis rozmiar tej centralki lub najlepiej kolor i jak nisko jest , czy przysamej kolumnie kierownicya ile kabli wchodzi ..... chociaz nic tam nie widzialem ... pomocy !!!
  • Poziom 23  
    wloz do drzwi kierowcy siłownik slave, twoj sterownik pewnie podaje sygnal do sterowania 2x masa, wiec zrob interfejsa na 2-och przekaznikach i wszystko bedzie gadalo jak trzeba
    pozdrawiam

    aha z zmontowaniem silownika w drzwiach nie ma problemu w civicach
  • Poziom 13  
    dzieki za podpowiedz ostatnio ale to juz pisane bylo poprzednio....

    a gdzie jest moja centralka ????
  • Poziom 23  
    skoro szukłeś i nie mozesz znalesc to czeka cie metoda: "po nitce do kłębka"-czyli idac za przewodami z drzwi dojdziesz do centralki zamka
  • Poziom 13  
    wiem wiem juz to sprawdzalem
    jutro bede siedzial , a ile przewodow dochodzi do centarlki moze chociaz tyle
    .... bo z drzwi jedne ide do przodu ,czesc w dol na czesc tylna i jedna wiasko do bezpiecznikow ... i t u pytanko w bezpiecznikach zauwazylem taka brazowa czesc ..... nabudowa na pulpicie bezpiecznikow .. ale za pierona nie da sie tam dostac ...

    ciezka sparawa ....
  • Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
  • Poziom 13  
    dzisja na allegro widzialem centralke moze mojego typu ... w brazowej obudowie . ale na niej byl napis cos tam "door lock"

    dzisiaj sprobuje odczepic caly pulpit bezpiecznikow zobaczym co z tego bedzie ....
  • Pomocny post
    Poziom 33  
    Nie szukaj bo tam bo nie znajdziesz :lol: Twoja centralka jest w drzwiach kierowcy.Bo to nie jest ta Honda której bliźniakiem jest ROVER 200.Tylko ta stara z płaskimi lampami.A siłownik musisz dokładać i to tej i do tej.W dwu drzwiowej jest na bank w drzwiach.Rozkręcisz to go będziesz miał przed oczami.Tylko nie mogę sobie przypomnieć jak ona wygląda ale na bank w drzwiach.Choć mam sklerozę:?:i może to nie ta.
  • Poziom 13  
    uffffffff ale sie na rozpinalem ....... i nie znalazlem .... to brazowe co sugerowalem , to "unit control integrate" .. pare diodek i przekaznik nic nie popalone....
    a propos lamp to nie sa plaskie , wersja z 95 miala plaskie ..

    ale poszukam ... teraz musze jeszcze rozebrac drzwi ,... i ciekawi mnie temat ,moze ta centaralka jest w kompu. auta (czy moze tak byc )

    zaraz skocze do garazu ......

    Dodano po 2 [godziny] 26 [minuty]:

    aaaaaahhhhhhh

    juz mam dosc ... gowno nic tam nie ma takiego jak centralka w drzwiach.. szkoda moich paluchow ... jedyne co jest to "control unit power windows" .... a to napewno nie sluzy do sterowania zamkami...

    coz przynajmniej wiem jakie przewody ida od switcha niebiesko-bialy(12V zamykanie), niebiesko-czerwony(12Votwieranie), czarny .... to te pod ktore sie podpiolem(i nastepnie cos sfajczylem) co sie zanjduja pod deska rozdzielcza ...

    te przewody wychodzą kolumną z dzwi i ida obok control abs i ida chyba dalej w strone silnika .. pewnie do kompa auta .. czyli lipa czy da sie jeszcze cos zrobic ... jutro posprawdzam przewody gdzie ida dalej (miernikiem) moze odnajde swoj komp.

    pozdrawiam ... jak macie jakies wskazowki to bardzo prosze
  • Pomocny post
    Poziom 33  
    Ja to podłączałem ale jakieś dwa lata temu i trochę zapomniałem ale na pewno zamek w Hondzie chodzi minusem.To jest pewne.A podłączając plus może poszły ścieżki.Wiesz co z tego co sobie szukałem i przypominam to moduł jest gdzieś koło zapalniczki konsoli środkowej.Musi tam być.Na bank.'97 rok tak ma to jak to jest ten model to tak jest.Tamte miały w drzwiach tak jak dwu drzwiowe mają.Zaznaczyłem poprzednio,że myślałem o tamtym modelu.a w tym modelu szukaj przewodów niebiesko\biało\srebrnego i to zamknięcie i niebiesko\czerwono\srebrnego i to otwarcie.jak znajdziesz jakiś moduł koło zapalniczki i będą szły takie przewody to bingo.I na pewno chodzą minusem.Jak znajdziesz moduł to się podepniesz nawet pod przekaźniki.Daj znać czy tak jest.Miłej pracy:D
  • Poziom 13  
    oki ide poszukac kolo zapalniczki ... hehe

    bede za 1,5h

    Dodano po 2 [godziny] 26 [minuty]:

    za przeproszeniem kuuuuurrrwaaaaaaaammmaaccc...

    juz mam dosc nic tam nie ma za popielniczka i w okolo

    Kable ktore wychodza od switcha z drzwie to czarny, czerwono/niebieski i bialo/niebieski... te kable ida gdzies na przednia czesc samochodu ... w strone silnika .. ale nie moge spprawdzic gdzie ida ...

    jedyne co znalazlem to przewod w strone lewej lampy... jednak pod nadkolem (tez rozkrecilem) kable ida do halogenow ...

    czy jest ktos kto wie dokloadnie gdzie jest moja centralka ..!!!!!!!!!.

    HONDA Civic `96 HB 5D 1,5 Vtec-e wer. Angielska

    POMOCY juz walcze z tym 6dni ..........
  • Pomocny post
    Poziom 33  
    To nie wiem już...Byłem ostatnio w Anglii i wiem,że ci ludzie mają wszystko odwrotnie:D Ale mam plan.Zadzwoń albo jedź do salonu Hondy i zapytaj się o to.Oni mają to na bank to zobaczysz.To już tylko tyle skoro nie możesz inaczej dojść.A co do tych kabli to kable mogą być takie same do różnych rzeczy.Dasz radę.Sądzę,że chyba salon może być dobrą opcją.
  • Poziom 13  
    hehehe

    w tym zadupiu Opoczno(łódzkie) .. nie ma salonu hondy.. nawet nie ma porzadnej ksiegarni, zeby podejrzec cos na chwile..
    jak ktos by sie krecil kolo salonu .. to mam proźbe zeby zapytal ..:D podaruje wszystkie punkty jaskie mam .... pozdrawiam i czekam na pomoc
  • Pomocny post
    Poziom 33  
    Jak się gdzieś przewinę koło salonu to wpadnę i się zapytam:D
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 13  
    oki ide rozebrac prawe drzwi... jak wroce to powiemmmmm
  • Poziom 13  
    oki jest udalo sie.... znalzlem go ...faktycznie w prawych drzwiach .... ciekawe czyj to pomysl, japonca czy angola(oni zawsze maja wszystko odwrotnie)

    zabawne bo wczesniej jak szukalem na elektrodzie widzalem dawna dyskusje na to i koles na samym koncu napisal ze jest centralny zam. w prawych dwiach, ale myslalem ze sobie zartuje(oczywiscie nie przedluzajac ofiarowuje wszystkie punkty!!!!)

    oki teraz doszedlem ze to moj swith caly czas trzyma mase do jednej fazy , jak go odlacze to moge zwierac mase do tych 2 przewodow i steruje do gory i do dolu wszystkimi .....

    jak wyciagnac tego switha ... i czy da sie to zrobic , ktos wyciagal

    jak ktos cos wie to prosze .... a czy moze zamienic go na silownik tylko czy jest silownik sterowany masa i 2 fazami ..hyyyymmmm:?:
  • Pomocny post
    Poziom 33  
    Powiem ci,że przed wczoraj wróciłem od tych innych ludzi i oni fakt mają wszystko odwrotnie.Po co będziesz go zmieniał.Odepnij switcha i już.Podłącz alarm i spoko.A jak koniecznie chcesz mieć zamykanie z kluczyka to podłącz uniwersalnego mastera i po kłopocie.
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Poziom 33  
    Ja się zastanowiłem.Norbert.S napisał,że mu zamyka WSZYSTKIE więc napisałem tak.A do wersji ANGIELSKIEJ jeśli już nie ma siłownika to w prawych drzwiach.Bo jeśli nie kojarzysz to angole mają kierownice z prawej strony więc kierowca wchodzi i siłą rzeczy do samochodu z prawej strony.A siłownik może być zwykły master.Czarny pod stałą masę,brązowy i biały pod sterowanie i zielony i niebieski pod wyjścia z modułu po silniczek.To wszystko.A nie sądzę by w tej Hondzie by był impuls chwilowy bo w innych Hondach jest jak w normalnym siłowniku a moduł działa na zasadzie uniwersalnego.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Sorry to napisał mic.fm a odpowiadam tobie norbercie.s
  • Poziom 13  
    dzieki chlopaki tak myslalem ... kupie ten silownik master z 5-przewodami.... i postaram sie to jakos polaczyc ....
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Poziom 33  
    Przepraszam że nadużyłem praw autorskich.Może ty jeszcze wymyśliłeś siłownik master.A co do czytania to nie dogryzaj bo sam omijasz ważne rzeczy.Opisywałem siłownik bo każesz chłopakowi zmieniać moduł na taki sam jaki ma co jest zupełnym bezsensem.Może jeszcze powinien zmienić wszystkie siłowniki:DNastępnym razem zrobię cytat byś nie był urażony.

    Dodano po 2 [minuty]:

    No to powiedz mi jak anglik wchodzi do samochodu?otwiera lewe drzwi z kluczyka a wchodzi prawymi???Chyba paranoja co???No ale skoro to normalna wersja to spoko.
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Poziom 33  
    Wiesz co nie będziemy się licytować bo nie o to na forum chodzi.Jak się chcesz chwalić wiedzą to zgłoś się do teleturnieju a nie na forum.Tam cię ludzie zobaczą,pochwalisz się wiedzą i może jak się uda coś wygrasz.:D
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Poziom 33  
    O'k miłego weekendu.Pozdrawiam.