logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Sony KV-25R2K - buczenie w lewym kanale dźwięku, jak zdiagnozować?

tk_kulek 06 Lut 2006 19:06 1508 9
REKLAMA
  • #1 2268393
    tk_kulek
    Poziom 11  
    Witam Wszystkich!
    Problem polega na tym,ze nie dziala mi lewy kanał dzwieku. Pojawia sie w nim jedynie buczenie.W wejsciu sluchawkowym ta sama sytuacja,wiec uszkodzenie glosnika odpada. Posiadam schemat i moge dostać sie do trybu serwisowego,ale nie wiem jak go zinterpretowac. Prawy kanal wyglada na sprawny. Prosze pomozcie bo nie wiem gdzie szukac przyczyny, ktora czesc ukladu sprawdzic. Jestem amatorem,ale lutownicy sie nie boje ;) Dodam jeszcze, ze podlaczenie zewnetrznego zrodla dzwieku do AUDIO IN daje taki sam rezultat na wyjsciu.

Pozdrawiam.

Tomasz Kulinski
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 2274154
    tk_kulek
    Poziom 11  
    Niestety chyba cos skopalem,albo sie cos dziwnego z nim dzieje. Przelutowalem wyjscia tak jak mi Pan doradzil i stalo sie to: gdy glosniki sa podlaczone do wyjscia na plycie to TV nie startuje (chocbym sie nie wiem jak staral ) natomiast gdy odepne je TV dziala ( jest sygnal tylko w prawym kanale sluchawek) Teraz to juz nie wiem gdzie szukac :( Help.

Pozdrawiam

--
    Tomasz Kulinski
  • REKLAMA
  • #5 2274242
    tk_kulek
    Poziom 11  
    Troche dziwne objawy jak na uszkodzenie przez poprawienie lutowania. Nie wiem jak czuly jest ten uklad ale staralem sie go nie przegrzac. Pewnie wymienie ten uklad, ale czy moglby mi Pan wyjasnic dlaczego w sluchawkach nic sie nie zmienilo? czy wyjscie sluchawkowe nie idzie czasem przez ten sam uklad wzmacniajacy ? Co do glosnikow to sprawdzilem tylko na zasadzie ze dzialaja:) co do ich impedancji to musialbym skombinowac miernik:) w sumie to dobra okazja zeby sobie jakis wreszcie kupic. Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #6 2274296
    tenap
    Spec od TV
    Ocena: 247
    Witam!