logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wieża Samsung - charczący głośnik, uszkodzone gniazdo, gwarancja?

czarls 08 Lut 2006 12:55 1286 8
REKLAMA
  • #1 2275604
    czarls
    Poziom 11  
    Witam. kupilem jakis tydzien temu nowa wieze samsunga od wczoraj w jednym z glosnikow zaczelo strasznie charczec przelaczylem glosniki i to chyba wina gniazda nie wime jak to sie nazywa jestm zielony w tych sprawach:/ ale to gdzie si epodlacza dwa kabelki od glosnikow chyba jest uszkodzone.wieze jest nowa na gwarancji.czy to co sie stalo obejmuje gwarancja i co sie wlasciwie stalo? bardzo prosze o pomoc i jeszcze raz sory za jezyk jestem laikiem.
  • REKLAMA
  • #2 2275635
    _PREDATOR_

VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 2311
    Witam
    I tak i nie, jak powstało uszkodzenie mechaniczne to może być problem, jak przerwa na lutach - druk, to winno to być uwzględnione.
    Nie mniej, odradzam rozbieranie - utrata warunków gwarancji :P
    Konto firmowe:
    ELMAX
    Małe Przedmieście 20/4, Olesno, 46-300 | Tel.: 535 XXX XXX (Pokaż) | Strona WWW: http://ftp.interka.pl/~elmax/about.php
  • REKLAMA
  • #3 2275757
    czarls
    Poziom 11  
    hehe juz chyba wiem od czego to.. brat ostatnio podlaczyl do tego wejscia wzmacniacz a do wzmacniacza 120 w kolumne i sie nie przyznal to pewnie dlatego...a ile by to kosztowalo?
  • #4 2275845
    _PREDATOR_

Jak będziesz cocho siedział zgłaszając usterkę jako gwarancyjną, to może nic nie będzie kosztowało :P
    Nie podałeś modelu sprzętu i nie wiadomo jaka tam 'siedzi' końcówka mocy (no i nie wiem czy jest dostępny taki schemat).
    Konto firmowe:
    ELMAX
    Małe Przedmieście 20/4, Olesno, 46-300 | Tel.: 535 XXX XXX (Pokaż) | Strona WWW: http://ftp.interka.pl/~elmax/about.php
  • REKLAMA
  • #5 2275934
    czarls
    Poziom 11