logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak dodać wejście liniowe w Kenwood KRC-257R przez tor AM?

god_ares 08 Lut 2006 21:58 3622 14
REKLAMA
  • #1 2278290
    god_ares
    Poziom 10  
    Ocena: 3
    Witam szanownych kolegów,

Proszę i instrukcje wykonania wejścia liniowego w tym radiu - najlepiej z wpięciem się w tor AM. Moja prośba wyda się Wam zapewne znajoma, gdyż temat wielokrotnie pojawia się na tym forum. Na wstępie powiem, iż jestem początkującym elektronikiem i potrzebuję ciut szerszego wyjaśnienia nurtującej mnie kwestii. Otóż przeszukałem archiwum forum i wszędzie były dość zdawkowe i ogólnikowe odpowiedzi.

Mojego Kenwood-a KRC-257R już ożywiłem, przywróciłem mu podświetlenie panela (nowe diody). Wszystko działa ok ale teraz chciałbym mieć możliwość podłaczania jeszcze Discmana lub MP3 po line-in. Od razu powiem, że podpowiedzi typu : transmiter FM, kaseta przejściówka mnie nie zadowalają - przetestowałem i nadaje się to tylko do śmietnika - jakość dźwięku jest poniżej krytyki. Nie chcę kupować lepszego radia bo szkoda mi szyb w samochodzie.

Dlatego proszę grono szanownych profesjonalistów o chwilę cierpliwości i wyczerpującą odpoweidź / instrukcję jak wykonać podpięcie pod tor AM w tym radiu. Dla ułatwienia dodam, iż na pokładzie znajduje się procesor TDA7420.

A tutaj fotka płytki:

Jak dodać wejście liniowe w Kenwood KRC-257R przez tor AM?

Serdecznie dziękuję za Wasze porady! Pozdrawiam. Rafał
  • REKLAMA
  • #2 2279465
    god_ares
    Poziom 10  
    Jeszcze szanownym kolegom podam linka do datasheet tego procesora.
    TDA7420 -> KLIKNIJ MNIE

Jeżeli będą potrzebne jakieś dodatkowe zdjęcia układu, lub informacje chętnie podam. Czekam na instrukcje - myślę, że podanie metody powinno jednoznacznie ukrócić tego rodzaju pytania na forum.

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam. Rafał.
  • #3 2280789
    djlj24
    Spec od car audio