logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

PIC16F84 - Jak naprawić błędy kompilacji pliku asm na Windows XP?

2ziam3 15 Lut 2006 10:01 1314 3
REKLAMA
  • #1 2304277
    2ziam3
    Poziom 11  
    nie jestem programistą a razem z elektronikiem zaplanowałem układ sterowany PICem. Niestety elektronik na razie nie może dalej kontynuować prac

Utknąłem na etapie błedów generowanych przy kompilacji pliku asm. Poniżej zamieszczam pliki. Plik z końcówką -org to originał który kiedyś działał. Niestety dzisiaj już nie chce. Zmienił się komputer z 98 n Xp, zmienił się program kompilujący i to nie działa.

W drugim pliku poprawiłem kilkanaście błędów ale 3 błędy zostały i nie mogę sobie z nimi poradzić. Nie znam składni języka.

Proszę o pomoc w poprawieniu tych błędów. Jeśli to nie będzie drogo kosztowało to chętnie zapłacę (przed pracą proszę podać ile?)

Szukam też partnera do kontynuacji tego projektu.
    Prosze odpisywać na 2ziam3[a]wp.pl
    Załączniki:
    • moneta_org.zip (4.56 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #2 2304292
    Smoczy
    Poziom 20  
    Ocena: 67
    "T0...." może być traktowane jako błędna etykieta. Jakiego kompilatora używasz.
  • REKLAMA
  • #3 2304480
    2ziam3
    Poziom 11  
    Smoczy napisał:
    "T0...." może być traktowane jako błędna etykieta. Jakiego kompilatora używasz.

uff.. nie jestem w domu, a z tych narzędzi korzystałem rzadko.
    O ile pamietam pswin, chyba z pakietu mpclab.

Co to znaczy z błedna etykieta?
  • Pomocny post
    #4 2305198
    Jacu$
    Poziom 27  
    Ocena: 26