logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Ford Fiesta 1.1 1995 - Wskazówka paliwa spada do zera po uruchomieniu silnika

rafciobdgpl 06 Mar 2006 14:46 2182 6
REKLAMA
  • #1 2381621
    rafciobdgpl
    Poziom 11  
    Ocena: 2
    Witam i mam takie pytanie chodzi o wskaznik paliwa jak wiadomo niema tam kontrolki rezerwy i trudno zauwazyc ile jest na koncowym stanie paliwa.
    A dokladnie chodzi mi oto przed rozruchem silnika wskazowka wskazuje stan paliwa ponad czerwona kreske a po uruchomieniu wskazuje zero i tak jest zakazdym razem coto moze byc jestem nowicjuszem i to muj pierwszy samochod wiec prosilbym o pomoc

Zgory dziekuje :D:D
  • REKLAMA
  • #2 2381646
    kubus4995
    Poziom 20  
    Ocena: 55
    Najlepsza metoda nie jeżdzić na prawie pustym zbiorniku chyba masz wtrysk a to nie robi najlepiej pompie ktróra jest w zbiorniku wyciągać wszystko do dna

Dodano po 1 [minuty]:

kubus4995 napisał:
    Najlepsza metoda nie jeżdzić na prawie pustym zbiorniku chyba masz wtrysk a to nie robi najlepiej pompie ktróra jest w zbiorniku wyciągać wszystko do dna

Ah te fordy zawsze coś z tym paliwem:D
  • REKLAMA
  • #3 2382019
    rafciobdgpl
    Poziom 11  
    nie ja mam gaznikowy
  • REKLAMA
  • #4 2382035
    kubus4995
    Poziom 20  
    Ocena: 55
    rafciobdgpl napisał:
    nie ja mam gaznikowy
    uuuuu:
    fordy mają to do siebie że ten poziom pokazują jak chcą ,ale napisz mi czy problem jest że zle wskazuje poziom czy tylko jak zejdzie do rezerwy?
  • REKLAMA
  • #5 2382166
    rafciobdgpl
    Poziom 11  
    no wlasnie wskaznik mi tak robi jak zejdzie do rezerwy i wtedy skacze prezd pdpaleniem ze jest a jak uruchomie ze juz benzyny niema
  • #6 2383978
    so258
    Poziom 12  
    Ocena: 5