logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Sony KV-C2941D - automatyczna zmiana na kanał zerowy, co zrobić?

mestrecapox 10 Mar 2006 21:47 1284 7
REKLAMA
  • #1 2399695
    mestrecapox
    Poziom 11  
    Mój problem jest następujący: posiadam telewizor sony oglądając
    program zakodowany na pierwszym, drugim lub jakimkolwiek innym kanale bez mojej ingerencji następuje "automatyczna" zmiana na kanał zerowy. Co robić?! Pomocy!!!!!!!
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 2401866
    mestrecapox
    Poziom 11  
    Dzięki za odpowiedz na moje zapytanie! Mam jeszcze jedno pytanie: wie
    ktoś może jaki symbol ma ten układ scalony ponieważ jestem nowicjuszem i zabardzo nie wiem o który chodzi:D Mój telewizor to: Sony KV-C2941D
  • REKLAMA
  • #4 2401900
    jez
    Poziom 31  
    Ocena: 42
    Przenioslem z TV.
  • Pomocny post
    #5 2402156
    robert.szarek
    Poziom 19  
    Ocena: 20
    z doswiadczenia wiem że w tych tv bardzo czesto ulegaly uszkodzeniu-moduły p.cz.uszkodzenie to polegało na czestym wystepowaniu zimnych lutow. zachecam do wylut. modulu i przegrzanie wszystkich lutów,i ponownie wlutowac w chasis.powodzenia!!!
  • REKLAMA
  • #6 2402869
    mestrecapox
    Poziom 11  
    bardzo często ulegały uszkodzeniu-moduły p.cz.
    jaki symbol mają te moduły (jaki napis mają na układzie scalonym lub jaki napis jest na kości pamięci):?::D
  • Pomocny post
    #7 2403235
    mirex
    Poziom 43  
    Ocena: 1989