Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wzmacniacz Blaupunkt Gta 2200 (600W) - usterka

piter.sw 12 Mar 2006 01:29 2915 7
  • #1 12 Mar 2006 01:29
    piter.sw
    Poziom 10  

    WItam wszystkich.

    Chciałbym powiedzieć jak naprawic usterkę we wzmacniaczach ( przynajmniej w tym z tematu).

    Opis usterki:
    Po włączeniu wzmacniacza świeci sie czerwona dioda "protection" i słychac charakterystyczne brzęczenie zwrotnicy we wzmacniaczu.

    Naprawa
    Mianowicie doradzam sprawdzic czy nie ma jakiegos zimnego lutu (zwlaszcza na nożkach zwrotnicy oraz tranzystorów). Oraz poprawic luty na masie (tam tez moze byc zimny lut i wtedy zwrotnica bedzie miała złą mase).


    Ja tak postapiłem i jak do tej pory wzmacniacz dzała.

    Mam nadzieję ze komus pomogłem :D POZDRAWIAM:D

  • #2 12 Mar 2006 13:21
    kalasz20
    Poziom 25  

    Witam
    Jak masz możliwość to wrzuć zdjęcia wnętrza wzmacniacza.
    Pozdrawiam

  • #3 12 Mar 2006 13:37
    marian1981.02
    Spec od sprzętu Unitra

    Kolego tam nie ma ZWROTNICY tylko PRZETWORNICA jak juz.Zwrotnica moze byc w kolumnie glosnikowej albo w antenie!

  • #4 12 Mar 2006 22:52
    piter.sw
    Poziom 10  

    Tak masz racje marian1981.02 przepraszam za błąd, jestem troche poczatkujący, zwracam honor :)

    A co do zdjęc to moze zrobie zaraz kilka i wstawie.
    Pozdrawiam i dzieki za poprawienie mnie :)

    Dodano po 31 [minuty]:

    A oto kilka zdjęc wnętrza mojego wzmacniacza, sa troche ciemne, ale mysle ze nie jest az tak zle.

    Pozdrawiam

  • #5 28 Kwi 2006 12:21
    tere1
    Poziom 2  

    Witam kupiłem ostatnio taki sam wzmacniacz jednak nie mam do niego zadnej instrukcji mam prosbe prosze o jakis opis do tego wzmacniacza co do czego gdzie plus gdzie minus i jak go zmostkowac na 300Wrms bardzo prosze o odpowiedz

  • #6 28 Kwi 2006 13:58
    picia22
    Poziom 27  

    w tych wzmacnioaczach leci zawsze którys kanał i włacza sie zabezpieczenie, sprawdz tranzystory w koncówce napewno ktrys walnał
    pozdrawiam

  • #7 28 Kwi 2006 17:11
    tere1
    Poziom 2  

    Hmm mi niedokladnie o to chodzilo podpielem sie pod ten temat bo nie chcialem zakladac nowego

  • #8 30 Kwi 2006 12:00
    piter.sw
    Poziom 10  

    tere1: Witam kupiłem ostatnio taki sam wzmacniacz jednak nie mam do niego zadnej instrukcji mam prosbe prosze o jakis opis do tego wzmacniacza co do czego gdzie plus gdzie minus i jak go zmostkowac na 300Wrms bardzo prosze o odpowiedz



    piter.sw: Ale chodzi panu o wyprowadzenia na zewnątrz wzmacniacza?? Nie ma pan ich opisanych, czy chodzi panu o cały schemat ideowy wzmacniacza, bo takiego schematu nie posiadam. A co do opisów na zewnątrz wzmacniacza to moge wstawić fotki.
    POZDRAWIAM

TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo