Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sony CDX-MP70. Po krótkim czasie odtwarzania pokazuje ERROR.

04 Kwi 2006 16:46 1026 2
  • Poziom 11  
    Wtam
    Radio to ma problemy z odczytem płyt (CD Audio i MP3). Po krótkim czasie odtwarzania na wyświetlaczu pokazuje sie "ERROR" i przestaje grac a po ponownym załączeniu i wyłączeniu radia nie widzi w ogóle płyty CD "NO CD". Dodam jeszcze ze jakis czas temu problem ten wystepowal dopiero po 1 godz. odtwarzania a obecnie wystepuje juz po kilkudziesieciu sekundach. Probowalem juz soczewke przedmuchiwac spreżonym powietrzem ale bez rezultatu. Prosze o jakies wskazowki w usunieci tej usterki.
    Pozdrawiam.
  • Poziom 13  
    witam ,raczej laser do wymiany czesto leca spróbuj delikatnie tronicic perkiem może pomódz
  • Poziom 11  
    Czy moglby mnie ktos z forumowiczow uswiadomic jaki doladnie model lasera spasuje do tego radyjka ?
    Dzieki