logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Obsługa boxu tornado. Wgranie polskiego menu do Nokii 6230i.

biegi3 08 Kwi 2006 17:34 2937 6
REKLAMA
  • #1 2506554
    biegi3
    Poziom 15  
    Ocena: 1
    Zakupilem sobie box tornado tylko ze jestem narazie zielony w temacie. Moze ktos napisac jak sie go obsluguje. Glownie chodzi mi od wgranie polskiego menu do nokii 6230i . Dziekuje za pomoc
  • REKLAMA
  • #2 2506569
    bbxb
    Poziom 31  
    Ocena: 94
    Pobierz sobie te dwie instrukcje... tam jest wszystko.

POZDRAWIAM.
    Załączniki:
    • Instrukcja+Tornado+Box.pdf (1.09 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • instrukcja_twister_pl_OK.pdf (423.39 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #3 2507095
    biegi3
    Poziom 15  
    dzieki ale juz ta instrukcje mam . ale pelnej obslugi co i jak to tam nie pisze:(
  • REKLAMA
  • #4 2507301
    bugi10
    Poziom 14  
    Ocena: 2
    tu masz instrukcje a w niej zaznaczone przyciski i opisane do czego one służą https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic238529.html#1172695
    a co do menu to ściągasz sobie plik z taką samą wersja jaką masz w telefonie i dogrywasz samo ppm z końcówką "B" na koniec resety i simlock i telefon powinien śmigać
    mam nadzieje,że napisałem ci zrozumiale ,a jak nie to pytaj śmiało tylko nie do przesady :D
  • REKLAMA
  • #5 2507581
    biegi3
    Poziom 15  
    na koniec wiem ze trzeba zrobic resety ale nie wiem o co chodzi z simlockami?? mam jeszcze pytanie : przed wgrywaniem najlepiej zrobic zapis telefonu ?? :) dzieki
  • #6 2507624
    bbxb
    Poziom 31  
    Ocena: 94
    Ok..... no to jedziemy po kolei:

1. Podłączasz telefon do Tornada.
    2. Uruchamiasz aplikację UFS_DCTxBB5 lub UFS_DCTx - w zależności jaką masz.
    3. Nacikasz przycisk Connect w lewym górnym rogu.
    4. Przechodzisz na zakładkę DCT4.