Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Centralny zamek z allegro

jahooo 09 Kwi 2006 03:58 4336 20
  • #1 09 Kwi 2006 03:58
    jahooo
    Poziom 19  

    Czy ktos kupował i samodzielnie montował c.z. z allegro .Jak z ich jakoscia, mozecie jakis polecic . Czy jest to trudne do wykonania od strony technicznej i elektrycznej w matizie ? Na co zwracac uwage przy jego zakupie Przykładhttp://moto.allegro.pl/show_item.php?item=95233615

  • #2 09 Kwi 2006 08:54
    Zbych034
    Poziom 35  

    Najważniejsza jest siła uciągu. Ma to szczególne znaczenie zimą gdy zamki ciężko chodzą, jak będą za słabe nie poradzą sobie z zamykaniem i otwieraniem drzwi. Myślę iż podany uciąg to minimum dla matiaza (z polonezem sobie takie zamki nie radzą). Te z podanego linku chyba nie są najtańsze (wystawianie na motto nie jest tanie). Sam montaż nie jest skomplikowany
    Możesz popatrzeć na ceny tu : http://www.allegro.pl/item94739909_centralny_zamek_4_drzwi_2_mastery.html

  • #3 09 Kwi 2006 14:01
    grzesiek_nysa
    Poziom 25  

    Zalozylem juz kilka takich zamkow,podstawa to dobre wyregulowanie ich,ale wiadomo ze lepsze sa oryginalne zamki montowane standardowo do auta.

    Pozdro

  • #4 09 Kwi 2006 14:16
    jahooo
    Poziom 19  

    Mozesz podac jakis konkretny sprawdzony .na czym polega dobra regulacja

  • #5 09 Kwi 2006 16:11
    taurus511
    Poziom 11  

    Ja ostatnio zakupiłem na allegro i zamontowałem centralny ze sprzęgłem jak narazie super chodzi :) i taki polecam. Dodam, że pierwszy raz montowałem ;). POZDRAWIAM

  • #6 09 Kwi 2006 16:19
    jahooo
    Poziom 19  

    Mozesz podac nazwe tego cuda i cene , lub aukcje na której kupiłes . Czyli warto dołozyc i miec ze sprzegłem

  • #7 09 Kwi 2006 17:14
    grzesiek_nysa
    Poziom 25  

    Zakladalem cos takiego jak Zbych034 podal linka,a tym wyregulowaniem chodzi o to zeby dobrze ciegna poustawiac,jak zle wyregulujesz to moze ci sie np po otwarciu odrazu zamykac somoczynnie,i silowniki po du... dostaja.

    Pozdro

  • #8 09 Kwi 2006 23:32
    senso
    Poziom 20  

    Nic dodać,musi mieć odpowiedni uciąg.
    pozdro

  • #10 10 Kwi 2006 19:13
    elmer2
    Poziom 28  

    ja mam w felicii terminatora o sile po 4,5lub 5kg i dziala w porzadku od sierpnia.takze dluuuga zima juz z anami i zamek dobrze sie zprawial.

    co do montarzu to nie wiem jak jest w matizie ze szczegolami ale mi w felicii zajelo to jeden dzien.

  • #11 11 Kwi 2006 20:17
    taurus511
    Poziom 11  

    Szukaj na allegro siłowniki ze sprzęgłem na 4 drzwi zapłacilem 45 zł plus 12zł przesyłka. POZDRAWIAM

  • #12 11 Kwi 2006 20:31
    jahooo
    Poziom 19  

    Tak ale ja chce cos z pilotem

  • #13 11 Kwi 2006 20:55
    rakoczy42
    Poziom 18  

    Rok temu mialem pomysla aby zalozyc sobie centralny do Astry,po kilku dniach obserwacji na allegro zdecydowalem sie na najtanszy centralny wraz z alarmem za 115zł.Jak juz pisalem bylo to rok temu a zestaw był najtańszy zestaw dziala do dzis.W zime rzeczywiscie musialem wyregulowac silowniki bo przy niskich temperaturach jedne drzwi czasem sie nie domykały.Po tych regulacjach wszystko jest w porzadku.Najwazniejsze to porzane wyregulowanie i ustawienie siłowników.Pozdrawiam

  • #14 11 Kwi 2006 23:14
    zbyszek007
    Poziom 10  

    Witam.
    To, że w Polonezie nie dawały rady to chyba wina złego wyregulowania, albo montażu w złym miejscu siłownika (tylne drzwi- ciężko wcisnąć siłownik) gdyż ja założyłem, jezdziłem dwa lata otwierał i zamykał bez problemu żadna zima mu nie straszna była i był to najtańszy centralny.
    Teraz mam Vectre A i również najtańszy zestaw na 4 drzwi za 50 zł
    już pół roku śmiga bez zarzutów i nic się nie dzieje.
    A jutro mam praktyki w centrum serwisu daewoo to moge podpytać mechaników czy nie ma problemu z montażem tych najtańszych siłowników i jak się sprawują

    Pozdrawiam

  • #15 12 Kwi 2006 01:59
    jahooo
    Poziom 19  

    Możesz popytac , zobaczymy co powiedza

  • #16 12 Kwi 2006 18:14
    powgreg
    Poziom 17  

    jahooo napisał:
    Możesz popytac , zobaczymy co powiedza


    Prawda o tych siłownikach jest taka że po 1 sezonie rozsypują się gumowe uszczelniacze na trzpieniach i przez pewien czas jeszcze uszczelniają tworząc daszek ale kiedy całkiem odpadną dostaje się woda i zaczynają się problemy wszystko zależy tutaj od konstrukcji drzwi w jednych woda cieknaca po cięgle zniszczy je szybko w innych bez uszczelnien bedą chodzić.
    Druga słaba strona to styki w masterach często się uszkadzają często są to przesuwające po sie sobie blaszeki które się wycierają korodują itp i tu też trwałość zakleży od materiału w jednych są mosiężne w innych stalowe niklowane itp, dobrych np polskich siłownikach stosowane są mikrostyki ale niestety cena razy 4 :cry:

    fota sparciałej gumy
    Centralny zamek z allegro

  • #17 13 Kwi 2006 14:49
    zbyszek007
    Poziom 10  

    Pytałem. Możesz montować bez problemu abyś dobrze wyregulował i będą służyć długo i bez awarii. W matizie zamki lekko chodzą i spokojnie najtańszy zestaw centralnego poradzi sobie z nimi.

    Pozdrawiam

  • #18 19 Kwi 2006 23:09
    Busiek
    Poziom 12  

    Witam obserwuje ten temat i postanowiłem też zapytać o centralny.

    Mam CC 1994 rok i chciałem centralny założyć na 2 drzwi (nie znalazłem takiego żeby klape też zamykać :( ) I Tutaj Moje pytanie:

    Mam w CC Alarm i słyszałem, zę mozna centralny podłączyć pod alarm. Czy to jest dobre rozwiązanie ? (Napewno najtańsze bo w tedy sterowanie z pilota mam w cenie sterowników czyli około 40 zł z przesyłką), ale Alarmy w CC lubią świrować o ile się nie mylę.

    Jaki zamek polecacie ? ( Chce aby było sterowane z Pilota ). Jeżeli wiecie jak zrobić, aby tylna klapa też był sterowana to też napiszcie.

    Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi.

    I dziękuje za odpowiedz

  • #19 19 Kwi 2006 23:20
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Wygodnie jest kupić sobie siłowniki, w których jest obrotowa głowica (element przez który przepycha się ciegno). Ułatwia to montaż. Do aut nowych spokojnie wystarczą siłowniki o uciągu 3,5 kg. Do polonezów faktycznie polecane są siłowniki 6 kg, szczególnie do tyłu. Ważne jest tylko by siłownik z cięgnem pracowały w jednej linii i w jednej linii z oryginalnym cięgnem zamka do którego będziemy go dokręcać.
    Do każdego centralnego zamka można dołączyć sterownik radiowy. Czy to sam sterownik, czy też cały alarm. Wyjścia ze sterownika radiowego dołącza się równolegle do styków mastera. I działa.
    Busiek to czy alarm świruje zależy od jego klasy i sposobu w jaki został zamontowany. Marka auta nie ma tu nic do rzeczy.

  • #20 20 Kwi 2006 21:48
    Busiek
    Poziom 12  

    Więc po podłączeniu pod alarm nie bedzie kłopotów ? Alarm jest po prostu seryjny taki jak był montowany w tamtym okresie w CC. najbardizej by mi pasowało, aby odłączyc alarm a zostawić samo zamykanie i otwieranie samochodu. A Alarm, zęby sienie włączał w ogóle.
    Pozdrawiam

  • #21 21 Kwi 2006 14:00
    moonraker
    Poziom 17  

    Wszystko pieknie tylko żeby Ci to działało Twój alarm musi spełniać podstawowy warunek: Mieć możliwość sterowania CZ! A nie wszystkie to mają. Napisz jaką konkretnie masz centralkę.
    pozdrawiam

TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo